Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Makarony Polskie wprowadzają na rynek nową markę premium produktów pochodzenia roślinnego

Przygotowujemy się do wdrożenia w tym roku na rynek produktów pod marką Novelle. Będą to produkty na półkę premium – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.

Makarony Polskie wprowadzają na rynek nową markę premium produktów pochodzenia roślinnego
Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie, fot. PTWP

Prezes spółki Makarony Polskie weźmie udział w XI Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach (13-15 maja br.). Potwierdził udział w debacie pt. "Rynek spożywczy. Czas konsolidacji". Więcej informacji na http://www.eecpoland.eu/pl/.

Spółka Makarony Polskie planuje w tym roku wdrożyć na rynek nowe produkty pod marką Novelle.

– Naszym brandem sztandarowym w kategorii makaronów pozostają Makarony Polskie, natomiast brandem dla dań gotowych jest Stoczek „Męska Rzecz”. Ale przygotowujemy się do wdrożenia w tym roku na rynek produktów pod marką Novelle. Będą to produkty na półkę premium. W ofercie marki Novelle pojawią się m.in. makarony z roślin strączkowych, pasty wegańskie, smalce wegańskie, smarowidła daktylowe oraz dania gotowe zbilansowane kalorycznie. Jako Novelle chcemy sprzedawać produkty nowoczesne, modne, oparte na diecie roślinnej, które odpowiadają na potrzeby wymagających konsumentów – stwierdził Zenon Daniłowski. 

– Nie znaczy to jednak, że nie mamy propozycji dla Stoczka. Przygotowujemy linię dań gotowych na tackach Kuchnie Świata i drugą, bazując na polskiej tradycji, Kuchnia Mamy. Daje to różne możliwości wyborów wśród konsumentów z różnych grup docelowych. Staramy się oferować produkty, które są na czasie dla młodych i dojrzałych konsumentów, dla rodzin i singli. Nasze zakłady mają obecnie bardzo duże możliwości produkcyjne i mogą dostosować swoją ofertę produktową do potrzeb różnych grup klientów, jednym słowem możemy „szyć na miarę” potrzeb rynku – wyjaśnił prezes.

Portfolio marki Novelle będzie oparte na produktach pochodzenia roślinnego.

– Produkty, tj. pasty daktylowe i makarony wysokobiałkowe z roślin strączkowych, są obecnie wdrażane do produkcji. Pracujemy nad budową ich dystrybucji oraz wsparciem sprzedaży. Chcemy, żeby pojawiały się na półkach premium. Podkreślam, że w portfolio marki Novelle pojawią się wyłącznie propozycje produktów roślinnych. Uważamy, że dieta roślinna to przyszłość mieszkańców Ziemi. Białko zwierzęce jest „drogie” w wytworzeniu. Hodując zwierzęta zużywamy tysiące litrów wody i mnóstwo białka roślinnego. Jeśli dodamy aspekt ekologiczny, to można prognozować, że dieta roślinna jest wyborem koniecznym i perspektywicznym dla człowieka – dodał Zenon Daniłowski.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Prezes Makaronów Polskich: Nasza strategia przewiduje mniej inwestycji w technologię, a więcej w produkt (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

więcej informacji:

Zenon Daniłowski RSS ALERT    /    Makarony Polskie RSS ALERT    /    Makarony Polskie SA RSS ALERT    /    Novelle RSS ALERT    /    wegetarianizm RSS ALERT    /    premium RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Krysia 2019-06-16 15:25:18
    Ciekawe . Novelle makarony wegetariańskie...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.36
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.