Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Malma już w portfelu Lubelli. Słynny makaron wkrótce na sklepowych półkach

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 17-06-2013, 09:49
Malma już w portfelu Lubelli. Słynny makaron wkrótce na sklepowych półkach
Według danych Pentora z października 2011 roku, w 2002 roku znajomość spontaniczna Malmy była na poziomie ok. 60 proc., a obecnie wynosi ok 30 proc.

W ubiegłym tygodniu Lubella sfinalizowała transakcje zakupu Malmy. Spółka ma pomysł na markę Malma - widzi ją w segmencie premium i chce jak najszybciej rozpocząć produkcję, choć przyznaje, że wprowadzenie marki z powrotem na półki sklepowe nie będzie proste.

- Z naszej strony transakcja obejmuje tylko wybrane składniki majątkowe upadłej spółki - markę Malma i pewne ruchomości, w tym linie do produkcji makaronów z zakładów w Malborku i Wrocławiu, ale bez nieruchomości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Liszka, rzeczniczka Maspeksu, do którego należy Lubella.

Makaron Malma będzie produkowany w firmie Lubella w Lublinie. - W Lubelli dysponujemy bardzo nowoczesnym zapleczem produkcyjnym i dodatkowo planujemy tam duże inwestycje - budowę centrum logistycznego i rozbudowę zakładu produkcyjnego. Wartość tej inwestycji wyniesie ok. 50 milionów zł - dodaje Dorota Liszka.

W związku z transakcją spółka planuje zwiększyć zatrudnienie w Lubelli i w pierwszej kolejności skieruje propozycje współpracy do byłych pracowników malborskiej spółki.

Jak zapewnia Dorota Liszka, grupa będzie starać się rozpocząć jak najszybciej produkcję makaronu pod marką Malma. - Składanie w tym zakresie konkretnych deklaracji, byłoby nieodpowiedzialne, ponieważ musimy się do tego dobrze przygotować po wieloma względami - produkcyjnym, sprzedażowym, marketingowym - mówi rzeczniczka Maspeksu.

Przyznaje, że wprowadzenie na rynek makaronów Malma nie będzie proste z uwagi na długą nieobecność tej marki w sklepach. Nie chce mówić o szczegółach i planach, jednak zapewnia, że firma ma pomysł na Malmę. - Widzimy tę markę w segmencie Premium - dodaje Dorota Liszka.

Wojciech Jamróz, prezes firmy Lubella podkreśla, że marka Lubella ma mocną pozycję lidera na polskim rynku makaronów. - Zrozumiałe więc, że procesy konsolidacyjne zachodzące na tym rynku budzą nasze zainteresowanie, tym bardziej, że jest to rynek mocno rozdrobniony. Konsument oczekuje od nas wysokiej jakości i efektywnej ceny, co jest do osiągnięcia, gdy ma się odpowiednią skalę produkcji. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wprowadzenie na rynek makaronów Malma nie będzie proste z uwagi na długą nieobecność tej marki w sklepach, ale wierzymy, że się uda - mówi.

Według danych Pentora z października 2011 roku, w 2002 roku znajomość spontaniczna Malmy była na poziomie ok. 60 proc., a obecnie wynosi ok 30 proc.

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • małami 19-06-2013, 17:03:
Bardzo nowoczesny zakład, super, że będzie miał drugą fajną markę.
  • kropelka 19-06-2013, 16:32:
poczekamy zobaczymy, ja myślę, ze malma nadal będzie makaronem z górnej półki
  • qen 18-06-2013, 20:36:
Nie mogę się doczekać malmy znowu na półkach :) Ciekawe jaki plan ma Lubella, bo w makaronach są dość mocni ;)

Zobacz wszystkie komentarze (9)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH