Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Malma już w portfelu Lubelli. Słynny makaron wkrótce na sklepowych półkach

W ubiegłym tygodniu Lubella sfinalizowała transakcje zakupu Malmy. Spółka ma pomysł na markę Malma - widzi ją w segmencie premium i chce jak najszybciej rozpocząć produkcję, choć przyznaje, że wprowadzenie marki z powrotem na półki sklepowe nie będzie proste.

Malma już w portfelu Lubelli. Słynny makaron wkrótce na sklepowych półkach
Według danych Pentora z października 2011 roku, w 2002 roku znajomość spontaniczna Malmy była na poziomie ok. 60 proc., a obecnie wynosi ok 30 proc.

- Z naszej strony transakcja obejmuje tylko wybrane składniki majątkowe upadłej spółki - markę Malma i pewne ruchomości, w tym linie do produkcji makaronów z zakładów w Malborku i Wrocławiu, ale bez nieruchomości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Liszka, rzeczniczka Maspeksu, do którego należy Lubella.

Makaron Malma będzie produkowany w firmie Lubella w Lublinie. - W Lubelli dysponujemy bardzo nowoczesnym zapleczem produkcyjnym i dodatkowo planujemy tam duże inwestycje - budowę centrum logistycznego i rozbudowę zakładu produkcyjnego. Wartość tej inwestycji wyniesie ok. 50 milionów zł - dodaje Dorota Liszka.

W związku z transakcją spółka planuje zwiększyć zatrudnienie w Lubelli i w pierwszej kolejności skieruje propozycje współpracy do byłych pracowników malborskiej spółki.

Jak zapewnia Dorota Liszka, grupa będzie starać się rozpocząć jak najszybciej produkcję makaronu pod marką Malma. - Składanie w tym zakresie konkretnych deklaracji, byłoby nieodpowiedzialne, ponieważ musimy się do tego dobrze przygotować po wieloma względami - produkcyjnym, sprzedażowym, marketingowym - mówi rzeczniczka Maspeksu.

Przyznaje, że wprowadzenie na rynek makaronów Malma nie będzie proste z uwagi na długą nieobecność tej marki w sklepach. Nie chce mówić o szczegółach i planach, jednak zapewnia, że firma ma pomysł na Malmę. - Widzimy tę markę w segmencie Premium - dodaje Dorota Liszka.

Wojciech Jamróz, prezes firmy Lubella podkreśla, że marka Lubella ma mocną pozycję lidera na polskim rynku makaronów. - Zrozumiałe więc, że procesy konsolidacyjne zachodzące na tym rynku budzą nasze zainteresowanie, tym bardziej, że jest to rynek mocno rozdrobniony. Konsument oczekuje od nas wysokiej jakości i efektywnej ceny, co jest do osiągnięcia, gdy ma się odpowiednią skalę produkcji. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wprowadzenie na rynek makaronów Malma nie będzie proste z uwagi na długą nieobecność tej marki w sklepach, ale wierzymy, że się uda - mówi.

Według danych Pentora z października 2011 roku, w 2002 roku znajomość spontaniczna Malmy była na poziomie ok. 60 proc., a obecnie wynosi ok 30 proc.

więcej informacji:

Dorota Liszka RSS ALERT    /    Wojciech Jamróz RSS ALERT    /    Malma RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Lubella RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT

KOMENTARZE (9)

  • Brawo! 2013-06-17 19:09:02
    Brawo JK Bielecki (Tusk)! Brawo Pekao są (Unicredit)!
  • terefere 2013-06-17 20:15:25
    no i dobrze, że malma wróci :) Kiedyś ją kupowałam i fajnie, że będzie znowu dostępna :)
  • sulix 2013-06-17 22:32:21
    Dobrze, ludzie robotę dostaną chociaż w Lublinie. Oby tylko się marka z powrotem przyjęła...
  • Winston 2013-06-17 22:52:24
    To dobra okazja dla Malmy, która już dawno zniknęła z rynku,a za chwilę już nie byłoby co ratować.
  • xxx 2013-06-18 14:02:44
    W końcu powróci lider jakościowy na półki . Już nie mogę się doczekać moich ulubionych form - gniazd wstążek i nitek .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.86.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.