Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Malma wraca na sklepowe półki. Maspex spotka się w sądzie z Kupcem?

Już w styczniu na sklepowych półkach może pojawić się znów makaron pod marką Malma. Brand zakupił lider rynku makaronów, grupa Maspex, która zapowiada nie tylko walkę o rynek, ale także sądową batalię z konkurencją.

Malma wraca na sklepowe półki. Maspex spotka się w sądzie z Kupcem?
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex. Fot. PTWP

Jak podaje Puls Biznesu, zdaniem prezesa Maspeksu, Krzysztofa Pawińskiego, makaron Mamma Mia!, wprowadzony niedawno na rynek przez firmę Kupiec, jest łudząco podobny do Malmy. Maspex zwrócił się do spółki z żądaniem zaniechania działań nieuczciwej konkurencji i naruszania znaku towarowego. Z kolei przedstawiciele Kupca oceniają, iż nie ma podstaw do takich zarzutów.

Maspex to wieloletni makaronowy lider. Udział rynkowy należącej do grupy Lubelli sięga 33 proc. Makaron Malma ma być uzupełnieniem portfela tej spółki o produkty premium, około 25 proc. droższe od Lubelli. Zdaniem prezesa Pawińskiego, realne jest zdobycie przez nią 3 proc. udziałów w rynku makaronów. W tym roku spółka planuje kampanię reklamową.

Sprzedaż makaronów Malma w nowej odsłonie wystartowała pod koniec grudnia 2013 roku. Już wkrótce pojawią się one na półkach sklepowych. Zmianie uległy opakowania, a w ofercie pojawiły się topowe kształty. Do ich produkcji wykorzystuje się jedną z najlepszych pszenic na świecie - 100 proc. Amber Durum.

W sprzedaży dostępnych będzie 5 form makaronu, których cena na półce wynosić będzie około 4,89 zł - 4,99 zł. Każda z form stworzona została z myślą o daniach kuchni włoskiej, a do ich przyrządzenia inspirować będą specjalne przepisy na opakowaniach.

Przeczytaj także:

Kupiec: Makaron Mamma Mia! powoli wkracza do sieci

Prezes Maspexu: Wkrótce opracujemy strategię dla Malmy

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Pawiński RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Lubella RSS ALERT    /    Malma RSS ALERT    /    Mamma Mia! RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • fanmakaronu 2014-01-15 09:56:43
    ciekawe czy smak i jakość będą te same. stara malma nie miala w składzie "śladowej ilości jaj". no i cena na poziomie 5 zł raczej nie wypali. właściwsza jest 3,5-4 tak jak kiedy bylo poziomowane
  • funatyk makaronu 2014-03-13 12:53:28
    Kiedyś to i benzyna była po 3,5pln. Panie fanmakaronu co to za porównanie. To jest produkt premium a nie tiuningowane \"100% durum\" od wytwórcy garażowego
  • stefek 2014-08-12 13:23:15
    premium z lubelli? sladowa ilość jaj? dobre sobie. to gorzej niz garazowe...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.243.191
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.