Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex podbije kolejną kategorię?

  • Autor: Wiadomości Handlowe
  • Data: 03-04-2009, 21:22

Grupa kapitałowa z Wadowic rozszerza ofertę marki Lubella o muesli. Produkty w opakowaniach typu family pack i jednorazowych saszetkach trafią do sklepów w drugim tygodniu kwietnia.

Dotychczas z logo Lubella firma oferowała makarony, mąkę oraz płatki śniadaniowe Mlekołaki. Jednym z głównych założeń strategii Maspeksu jest szybkie osiągnięcie przez daną markę pozycji lidera lub wicelidera rynkowego. W przeciwnym razie firma wycofuje brand z rynku lub odsprzedaje go.

Według Nielsena, rynek muesli rośnie w tempie około 7 proc. rocznie. Jego liderem jest firma Sante.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Marian 05-04-2009, 21:23:
Autorzy tekstu chyba zapomnieli o Paluszkach pod marką Lubella...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH