REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Międzybrodzkie Makarony: 2015 rok stał pod kątem inwestycji

  • Autor: Adam Tubilewicz, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-01-2016, 09:45
Międzybrodzkie Makarony: 2015 rok stał pod kątem inwestycji
fot. mat. pras.

2015 rok stał pod kątem inwestycji takich, jak zakup i budowa silosów, wprowadzenie nowoczesnej linii do wybijania jaj czy uruchomienie laboratorium z pełnym wyposażeniem - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl dyrektor handlowy Makaronów Międzybrodzkich, Robert Kula.

REKLAMA

Spółka Międzybrodzkie Makarony ocenia 2015 rok jako udany. - Ubiegły rok zakończył się dla naszej firmy na satysfakcjonującym poziomie. Sprzedaż wzrosła w ujęciu ilościowym o około 7 proc., natomiast o 5 proc. w ujęciu wartościowym. 2015 rok stał pod kątem inwestycji takich, jak zakup i budowa silosów, wprowadzenie nowoczesnej linii do wybijania jaj czy uruchomienie laboratorium z pełnym wyposażeniem - mówi Robert Kula. 

Dyrektor handlowy Międzybrodzkich Makaronów opowiada również o realizowanej przez firmę strategii dotarcia do młodych konsumentów. - Wprowadzony na rynek w 2014 roku makaron spaghetti ma dużą tendencję wzrostową, co świadczy o skuteczności podjętych przez nas działań. Uważamy, że udało nam się wprowadzić ten produkt z sukcesem na rynek. Obecnie zmieniamy szatę graficzną naszych opakowań na bardziej nowoczesną, nawiązując do trendów na rynku jak również z zamiarem zainteresowania młodszych odbiorców naszymi produktami - dodaje Kula.

Do młodych konsumentów producent z Międzybrodzia Bialskiego dociera m.in. za pomocą facebooka. - Nasz profil "Makaronoholicy" ma już ponad 31 tys. fanów, co stawia go w czołówce fanpage w naszej branży. Jest to świetne narzędzie komunikacyjne, które buduje wizerunek firmy jako firmy nowoczesnej i nadążającej za trendami - dodaje Robert Kula.

Firma "Międzybrodzkie Makarony" rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku w Międzybrodziu Bialskim. Pierwszym produktem był pięciojajeczny makaron walcowany powszechnie nazywany "Krajanką". W kolejnych latach firma systematycznie poszerzała zakres swojej działalności o nowe formy makaronu. W 2006 roku otwarto kolejny zakład produkcyjny w Kobiernicach, który został wyposażony w nowoczesną linię do produkcji, co pozwoliło w pełni zautomatyzować proces produkcji makaronu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (31 315) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 761 691)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH