REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Międzybrodzkie Makarony stawiają na trendy prozdrowotne i produkty tradycyjne

  • Autor: Adam Tubilewicz, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-01-2016, 11:17
Międzybrodzkie Makarony stawiają na trendy prozdrowotne i produkty tradycyjne
Międzybrodzkie Makarony planują kolejne nowości produktowe na II połowę 2016 roku. fot. shutterstock

Nowa marka krajanki "Czym Chata Bogata" i makarony do nadziewania włoskiego producenta Granoro to ostatnie nowości produktowe Międzybrodzkich Makaronów. - Kolejne premiery planujemy na drugą połowę 2016 roku - zapowiada w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Robert Kula, dyrektor sprzedaży Międzybrodzkich Makaronów.

REKLAMA

W 2015 roku firma z Międzybrodzia Bialskiego wprowadziła do sprzedaży nowe produkty wpisujące się w obowiązujące na rynku trendy prozdrowotne. Były to między innymi makarony do nadziewania włoskiego producenta Granoro, a także makarony pełnoziarniste z pszenicy durum. W ocenie Roberta Kuli nowe produkty spotkały się z dobrym przyjęciem na rynku. - Makaron pełnoziarnisty kierowany był w dużej mierze do osób ceniących sobie zdrowy tryb życia. Produkt jest bardzo dobrej jakości, więc odpowiedź rynku na tą nowość jest bardzo zadowalająca. Na chwilę obecną mamy makaron pełnoziarnisty świderek, muszelkę i wstążkę. W przyszłości z pewnością poszerzymy tą listę o kolejne kształty - dodaje.

Międzybrodzkie Makarony wychodzą także naprzeciw modzie na produkty tradycyjne. - Aktualnie wprowadzamy nową markę: krajanka wałkowana 6-jajeczna "Czym Chata Bogata". Jest to produkt wyrabiany tradycyjną metodą z wykorzystaniem podstawowych składników: świeżego jajka i mąki pszennej. Nawiązując do domowych receptur produkt będzie podawany w papierowym opakowaniu, tak aby podkreślić jego naturalność. W drugiej połowie roku na pewno rozszerzymy portfolio o kolejne nowości - opowiada Robert Kula.

Firma "Międzybrodzkie Makarony" rozpoczęła swoją działalność w 1991 roku w Międzybrodziu Bialskim. Pierwszym produktem był pięciojajeczny makaron walcowany powszechnie nazywany "Krajanką". W kolejnych latach firma systematycznie poszerzała zakres swojej działalności o nowe formy makaronu. W 2006 roku otwarto kolejny zakład produkcyjny w Kobiernicach, który został wyposażony w nowoczesną linię do produkcji, co pozwoliło w pełni zautomatyzować proces produkcji makaronu. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (15 639) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 772 049)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH