Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mixit - czeski producent musli - rozwija sieć sprzedaży w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-02-2017, 13:31
Mixit - czeski producent musli - rozwija sieć sprzedaży w Polsce

Mixit - czeski producent musli na indywidualne życzenie, który w Polsce działa od ponad dwóch lat, uruchamia nowe punkty odbioru osobistego. Marka rusza też z długofalową kampanią społeczną „Myślę zdrowo, żyję w równowadze”, prowadzoną we współpracy z wrocławskim Instytutem Psychodietetyki.

Głównym kanałem sprzedaży Mixit.pl – czyli polskiej odnogi czeskiego producenta musli i kasz na indywidualne życzenie nadal pozostaje Internet, jednak gotowe mieszanki można też kupić stacjonarnie, w punktach odbioru bezpośredniego.

– Takie punkty są sporym ułatwieniem dla mieszkańców większych miast. Pozwalają one na stały dostęp do gotowych mieszanek z wyselekcjonowanych składników oraz uniknięcie kosztów dostawy – mówi Karolina Czech, dyrektor polskiego oddziału Mixit.

Jeszcze rok temu zamówione w sklepie internetowym musli, kasze i przekąski można było odebrać tylko w Warszawie. Dziś Mixit ma już swoje punkty także w Krakowie, Wrocławiu, Zielonej Górze, a także, od początku tego miesiąca, w Katowicach. W najbliższych miesiącach możliwość odbioru osobistego będą mieli również mieszkańcy Poznania, Łodzi i Trójmiasta.

W państwach, w których Mixit działa dłużej sieć punktów odbioru osobistego jest już dużo większa. Czesi mają do dyspozycji blisko 40 miejsc, w których mogą odebrać zamówione przez siebie musli, a Słowacy dziewięć. W Kanadzie, gdzie firma niedawno rozpoczęła swoją działalność, funkcjonują dziś trzy punkty.

Rozwój w Polsce wynika z faktu, że mieszanki cieszą się w naszym kraju coraz większym powodzeniem.

– Polacy najchętniej kupują gotowe, zazwyczaj zdrowotne mieszanki. Najpopularniejsze z nich to Dr Matchatea, Mieszanka Siłacza oraz Do Kąpielówek. Trafiamy więc tutaj przede wszystkim w gusta osób, które stawiają na zdrowy i aktywny tryb życia – mówi Karolina Czech.

Firma postanowiła podążać za tym trendem i dotrzeć także do tych mniej „świadomych” odbiorców. Tak narodził się pomysł na kampanię informacyjną „Myślę zdrowo, żyję w równowadze”, którą Mixit uruchamia właśnie wspólnie z wrocławskim Instytutem Psychodietetyki. Celem kampanii jest zmiana podejścia Polaków do kwestii związanych ze zdrowiem i dietą oraz promowanie holistycznego podejścia do zdrowia człowieka.

Założenia kampanii nawiązują do definicji zdrowia, stworzonej przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), która podkreśla, że zdrowie to nie tylko brak choroby, ale też stan dobrego samopoczucia na poziomie fizycznym, psychicznym i społecznym. W trakcie kampanii przeprowadzone zostaną liczne badania, których wyniki będą opublikowane na stronie kampanii oraz przekazane mediom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 761) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH