REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Mixit otwiera nowe punkty odbioru osobistego

  • Autor: PR
  • Data: 09-06-2016, 16:05

Mixit.pl, czyli polska odnoga popularnej czeskiej platformy Mixit.cz (Mix.it), specjalizującej się w mieszankach musli i kasz komponowanych na indywidualne życzenie, działa na rynku już dwa lata. Firma intensywnie rozwija sieć punktów odbioru bezpośredniego, ale Internet będzie nadal podstawowym miejscem dokonywania w niej zakupów

REKLAMA

Polscy miłośnicy musli cenią je przede wszystkim jako zdrowe danie wspomagające zdrowie i dobrą sylwetkę – tak przynajmniej wywnioskować można z popularności mieszanek musli, które od dwóch lat sprzedaje w Polsce czeska matka polskiej firmy Mixit. Polacy najchętniej sięgają bowiem po dietetyczne mieszanki „Do kąpielówek” oraz „Dr Matchatea”.

W swoje drugie urodziny w Polsce, platforma Mixit może pochwalić się uruchomieniem dwóch nowych punktów odbioru osobistego. Początkowo była to tylko Warszawa, dziś zamówione w sklepie internetowym musli, kasze i przekąski można odbierać osobiście (bez opłaty za przesyłkę) także w Krakowie i Wrocławiu, a już wkrótce w Katowicach, Poznaniu, Trójmieście i Łodzi.

– Podstawowym miejscem dokonywania u nas zakupów jest i nadal będzie Internet, jednak we współpracujących z nami sklepach stacjonarnych w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu można też już kupić na miejscu gotowe mieszanki – mówi Marcin Wallner, jeden z właścicieli Mixit.

W ciągu dwóch lat działalności, w Mixit.pl dokonało się wiele zmian. Firma zmieniła m.in. wzory na niemal wszystkich tubach, w których sprzedaje swoje wyroby, rozszerzyła asortyment owoców liofilizowanych (suszonych mrozem) o czerwoną porzeczkę, ananasa i jagody, na polskim rynku pojawiły się też nowe batoniki – Mixitki „Proteiny-kakao” oraz nowe gotowe miksy – „Kasztanówka” i „Mieszanka siłacza”.

– Niedawno podjęliśmy też strategiczną decyzję. Ze względów ekologicznych zrezygnowaliśmy z zamawiania wszystkich składników wytwarzanych na bazie oleju palmowego. Z tego powodu zastąpiliśmy m.in. popularne czeskie lentilki kolorowymi „tęczówkami” – mówi Karolina Czech, menedżerka Mixit.pl.

Sklep internetowy przechodzi też obecnie poważny lifting. Zmienia się jego szata graficzna oraz funkcjonalności – pojawi się m.in. łatwiejsza nawigacja, bardziej przystosowana do potrzeb nowych użytkowników. Od niedawna jest też już dostępny w technologii Responsive Web Design, dzięki czemu zakupów w nim można łatwiej dokonywać z tabletów i smartfonów.

 

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH