Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Na reklamę telewizyjną najwięcej wydał Unilever

  • Autor: Detal Dzisiaj
  • Data: 15-01-2009, 21:41

Jak podaje TNS OBOP W 2008 najwięcej na reklamę telewizyjną wydała w Polsce firma Unilever - 529 milionów złotych (dane cennikowe bez rabatów).

Na drugiej pozycji znalazła się firma Procter&Gamble z wydatkami prawie 435 milionów złotych. Kolejną firmą FMCG, a piątą we wszystkich kategoriach jest L'Oreal, który wydał ponad 270 milionów. Pięciu pierwszych reklamodawców telewizyjnych wydało łącznie 1,8 mld złotych, czyli 16 proc. wszystkich wydatków reklamowych w telewizji w 2008 roku.

Wydatki na reklamę w telewizji wzrosły w Polsce o 17,4 proc. i wyniosły 11,2 mld zł.

Jak podaje TNS OBOP W 2008 roku statystyczny Polak poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 26 minut dziennie, czyli blisko o 7 minut więcej niż rok wcześniej. Najpopularniejszą stacją okazała sięTVP1, którą wybierał co czwarty Polak (23,3 proc.), natomiast wśród stacji tematycznych liderem pozostała TVN24.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH