Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

"Najciekawsze przyjęcia odbywają się w kuchni" – nowa odsłona kampanii reklamowej marki Barilla

Jedynie magia włoskiego makaronu potrafi zmienić nawet najbardziej sztywne spotkanie towarzyskie w wyśmienitą zabawę. Oto przekaz wypuszczanej pod koniec stycznia nowej globalnej kampanii, w której kolejny raz zagościł duet Rogera Federera i Davide Oldaniego.

fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 29-01-2020, 14:13

Eleganckie przyjęcie w doborowym i wytwornym towarzystwie odbywa się we wspaniałej osiemnastowiecznej willi położonej nad brzegiem jeziora Como. Szwajcarski mistrz tenisa zagląda do kuchni i znajduje tam wybitnego kucharza Davide Oldaniego. Właśnie wtedy Roger Federer wyciąga asa z rękawa, którym jest opakowanie makaronu spaghetti marki Barilla. Po chwili przyjęcie przenosi się do wypełnionej śmiechem i muzyką kuchni, gdzie każdy z gości daje się wciągnąć we wspólne przygotowanie wyjątkowego spaghetti. Kiedy danie jest gotowe, przechodzi ostateczny test, lądując na talerzu każdego z gości. Buon Appetito!

Występujący w kampanii duet Federera i Oldaniego serwuje zebranym w kuchni gościom prawdziwą rozkosz dla podniebienia w postaci niebanalnego „spaghetti z pomidorami, kaparami i oliwkami”. Przepis zachwyca prostotą, a zarazem oryginalnością składników typowych dla kuchni śródziemnomorskiej, które wraz z makaronem Barilla tworzą doskonałe połączenie smaków. Wszystko to komponuje się na talerzu w pyszne, zdrowe i dobrze znane wszystkim danie, będące symbolem przyjęcia, na którym wszyscy goście są zaangażowani w tworzenie wyśmienitej atmosfery i zdrowego jedzenia.

Ambasadorzy marki

Pierwszym z nich jest światowej sławy tenisista Roger Federer, ikona stylu i miłośnik dobrego jedzenia, który kilkanaście miesięcy od swojego debiutu w kuchni pokazuje coraz to większe zdolności i pewność siebie. Kolejny to Davide Oldani, szef kuchni odznaczony gwiazdką Michelin, który z Pop Cuisine, gotowania opartego na prostocie i prostych składnikach, uczynił swój znak rozpoznawczy, a teraz nawiązał mistrzowską współpracę ze swoim ulubionym uczniem. Co łączy ze sobą tę dwójkę? Przede wszystkim talent, dyscyplina, poświęcenie, zamiłowanie do prostych rzeczy, lecz także do makaronu, bez którego nikt nie może się obejść.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Barilla RSS ALERT    /    Barilla Polska RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.183.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.