Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nestle wchodzi do Polski z marką Nesvita

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-12-2008, 14:12
Nestle wchodzi do Polski z marką Nesvita

Firma Nestlé Polska wprowadza na polski rynek nowy produkt marki NESVITA - płatki owsiane z dodatkiem mleka i suszonych owoców.

NESVITA to znana na świecie, do tej pory niedostępna w Polsce marka Nestlé, obejmująca całą gamę produktów prozdrowotnych. Płatki owsiane to pierwsza propozycja przygotowana dla polskich konsumentów.

Dzięki jednoporcjowym saszetkom, płatki są łatwe i szybkie w przygotowaniu. Produkt jest dostępny w sklepach od października 2008.

Płatki owsiane NESVITA występują w trzech wersjach smakowych: z truskawkami, z wiśniami oraz z jabłkiem i cynamonem. Dodatek mleka i suszonych owoców powoduje, że produkt jest bardzo smaczny jako element śniadania lub jako dodatkowy posiłek w ciągu dnia.

Podobnie jak na innych produktach Nestlé, z tyłu opakowania NESVITA umieszczony został KOMPAS ŻYWIENIOWY.

Cena detaliczna płatków owsianych Nesvita to ok. 1,70 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!
PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 451) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH