Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Nowel we współpracy z Żabką stawia na pieczywo convenience

Piekarnia Nowel rozszerzyła ofertę o produkty dedykowane sektorowi convenience. W ramach współpracy z firmą Żabka Polska, właścicielem sklepów Żabka oraz Freshmarket, Nowel od tego roku dostarcza do sieci liczącej kilka tysięcy punktów pieczywo typu hot dog.

Nowel we współpracy z Żabką stawia na pieczywo convenience
Karolina Zajezierska, Dyrektor Handlowa, Nowel Sp. z o.o.

Na rynku żywności w Polsce można zaobserwować silny trend food-to-go. Coraz większą popularnością cieszą się posiłki jednoporcjowe, które można spożyć w biegu – w drodze  do pracy, szkoły czy między spotkaniami. Ma to bezpośredni związek ze zmianą stylu życia konsumentów.

– Trend convenience zyskuje na znaczeniu ze względu na zmianę stylu życia konsumentów. Żyjemy coraz szybciej i poszukujemy rozwiązań, które są wygodne, ułatwiają życie codzienne, a także pozwalają zaoszczędzić czas. Bardzo istotna jest również dostępność produktów. Klienci chętnie sięgają po towary, które są na wyciągnięcie ręki. Nie inaczej jest z żywnością. Zjawisko urbanizacji sprawia, że coraz więcej czasu spędzamy na dojazdach, przez co mamy mniej czasu na gotowanie,  a posiłki często spożywane są w drodze. Według raportu firmy Nielsen, blisko połowa konsumentów deklaruje, że szybką przekąską zastępują lunch. Badania pokazują także, że obiad i kolacja to posiłki, które coraz chętniej są spożywane poza domem. Już teraz aż 39 proc. konsumentów przyznaje,  że spożywa posiłki „na mieście” co tydzień – powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Karolina Zajezierska, Dyrektor Handlowa, Nowel Sp.  z o.o.

Jak dodaje, w Polsce pieczywo niemal od zawsze było synonimem przekąski.

– W wielu domach kanapki pakuje się jako drugie śniadanie do szkoły czy pracy. Dzisiaj rynek ewoluuje, ale pieczywo nadal jest bardzo chętnie spożywane w formie przekąski. Jest smaczne, łatwe do spożycia oraz pożywne, a przy tym niedrogie. Wystarczy stosunkowo niewielka porcja, aby zaspokoić głód, co jest istotne gdy nie mamy zbyt wiele czasu. Dodatkowo konsument  ma świadomość, że sięga po produkt świeży i sprawdzony. Poza tradycyjnymi kanapkami możemy teraz wybierać inne produkty na bazie pieczywa, takie jak cieszący się popularnością hot dog – tłumaczy. 

Hot-dogi zyskują na popularności zwłaszcza na stacjach paliw. Poszukują ich także klienci sieci handlowych czy kawiarni.

– Coraz więcej punktów ma w swojej ofercie hot dogi. Można je kupić np. w sieciach handlowych czy  w kawiarniach. Rosnąca popularność trendu convenience sprawia, że odpowiedzi na ten trend szukają zarówno sklepy małoformatowe, jak i większe placówki. Powstaje coraz więcej tzw. punktów bistro, gdzie można napić się kawy i zjeść hot doga czy kanapkę na ciepło. Takie miejsca cieszą się popularnością szczególnie w pobliżu uczelni oraz biurowców, gdzie pracownicy mogą wyskoczyć  na szybki lunch w czasie pracy – dodaje.

więcej informacji:

Karolina Zajezierska RSS ALERT    /    Michał Zajezierski RSS ALERT    /    Nowel RSS ALERT    /    pieczywo mrożone RSS ALERT    /    hot-dog RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.218.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.