Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Otmuchów widzi dla siebie szansę w planach ekspansji Biedronki

  • Autor: PB, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-07-2012, 11:54
Otmuchów widzi dla siebie szansę w planach ekspansji Biedronki
Bernard Węgierek, prezes ZPC Otmuchów

ZPC Otmuchów jest przygotowany do tego, by produkować na zlecenia zarówno sklepów dyskontowych, jak i delikatesowych - ocenia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bernard Węgierek, prezes spółki. - Plany Biedronki, by rozwijać sieć sklepów stawiając na jakość, jest szansa dla nas - mówi.

Jak mówi Bernard Węgierek, bez względu na sytuację gospodarczą, rynek handlu i tak będzie w dalszym ciągu nasycany sieciami. Obok tego rynku istnieć będą mniejsze sklepy detaliczne. - My jesteśmy przygotowani do produkcji i do dyskontów i do delikatesów. Podążamy za naszymi odbiorcami, nie koncentrujemy się na tym, czy ma to być tani czy drogi produkt - podkreśla prezes Otmuchowa.

- Biedronka jak wielu innych odbiorców stawia mocno na jakość i my widzimy w tym szansę dla siebie - wielu mniejszych producentów, dla których jakość nie stanowi istotnego elementu procesu produkcyjnego, wypada z rynku. Dlatego stawiamy na nowe technologie i bezwzględne przestrzeganie reżimów jakościowych. Czy to będzie dyskont, czy inna formuła, to przestaje mieć dla nas znaczenie - dodaje.

Prezes Otmuchowa ocenia, że sieć Biedronka nastawia się też na ofertę produktów świeżych i w ten sposób walczy bardzo mocno o klienta. - Moim zdaniem jest to dobra koncepcja - mówi.

Jego zdaniem, rynek prywatnych marek będzie się rozwijał, dlatego ZPC Otmuchów zamierza wciąż być obecny na tym rynku. - Nie zamierzamy działać w obszarze masowych produktów, jak np. płatki śniadaniowe, nie zamierzamy tu tworzyć własnej marki. Chętnie natomiast realizujemy w tym obszarze projekty pod markami prywatnymi. Z kolei w produkcie niszowym takim jak chałwa zamierzamy wzmacniać i rozwijać swoją markę - Odra - mówi Bernard Węgierek.

Prezes podkreśla, że ZPC Otmuchów jak dotąd konsekwentnie realizował obietnice złożone podczas IPO. - Zapowiadaliśmy dwa przejęcia i zrobiliśmy dwa przejęcia. Mówiliśmy, że będziemy produkować pod prywatnymi markami sieci i mocno tego pilnujemy. Zapowiadaliśmy też wprowadzenie własnych marek niszowych - i będziemy to rozwijać. Natomiast nie zamierzamy być marką masową, bo nie mamy takich kompetencji, takich możliwości i to nie jest nasz sposób działania - mówi Bernard Węgierek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

OTMZakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 798) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH