Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Partner Resource Partners: Polacy są otwarci na nowości, nawet w produktach tradycyjnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 27-03-2012, 14:27
Partner Resource Partners: Polacy są otwarci na nowości, nawet w produktach tradycyjnych
Na zdj. Aleksander Kacprzyk, partner funduszu Resource Partners

Polscy konsumenci lubią nowości, i to zarówno całkiem nowe produkty, jak i wariacje znanych produktów. - W Polsce konsumenci są relatywnie mało konserwatywni - nie boją się nowości, nawet w tak tradycyjnych produktach jak kasze. Polska jest dobrym miejscem na wprowadzanie nowych produktów, które często z powodzeniem udaje nam się eksportować - mówi Aleksander Kacprzyk, partner funduszu Resource Partners.

Fundusz posiada w swoim portfelu m.in. dwie firmy z segmentu przetwórstwa zbóż - Good Food oraz Melvit. Firmy starają się wykorzystać otwartość polskich konsumentów na nowości.

- Na przykład Good Food wprowadza, na podstawie podstawowego produktu - wafla ryżowego - różne warianty smaków i rozmiarów. Przykładem nowości jest też kasza gryczana biała, która pojawiła się w Melvicie i okazała się hitem - mówi Aleksander Kacprzyk.

Jego zdaniem, w segmencie przetworów zbożowych dobrze odbierane są produkty, które mają składniki uważane za zdrowe, np. ziarna zbóż, otręby, bakalie i są niskoprzetworzone. - Widzimy taką tendencję, by pokazywać produkty, które nie są odbierane jako wyroby przemysłowe o znaczącym udziale ulepszaczy, stabilizatorów, sztucznych aromatów, itp. - mówi partner funduszu.

Ponadto, jak zauważa, ciekawie rozwija się rynek płatków śniadaniowych i produktów z płatków - batoników, przekąsek. - Same płatki zaczynają być uważane za przekąski, które można jeść bez mleka i nie tylko na śniadanie. Konsumenci są tym zainteresowani, a szczególnie konsumentki, bo to jest grupa, która jest otwarta na zmiany i nie boi się eksperymentowania - ocenia Aleksander Kacprzyk.

Dlatego fundusz zamierza wspierać plany wprowadzania nowości w swoich firmach. - Chcemy, aby wzrost sprzedaży naszych spółek odbywał się w dużej mierze poprzez wprowadzanie nowości. Aktywnie wspieramy zarządy naszych spółek portfelowych w poszukiwaniu i wdrażaniu sprzedaży oraz produkcji produktów innowacyjnych, gdyż jest to coś co pozwala nam odróżnić się od konkurencji i zwiększać przychody powyżej rynku - tłumaczy.

Przeczytaj także:

Fundusz Resource Partners kupuje udziały w firmie Delic-Pol

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH