REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Partner Resource Partners: Polacy są otwarci na nowości, nawet w produktach tradycyjnych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 27-03-2012, 14:27
Partner Resource Partners: Polacy są otwarci na nowości, nawet w produktach tradycyjnych
Na zdj. Aleksander Kacprzyk, partner funduszu Resource Partners

Polscy konsumenci lubią nowości, i to zarówno całkiem nowe produkty, jak i wariacje znanych produktów. - W Polsce konsumenci są relatywnie mało konserwatywni - nie boją się nowości, nawet w tak tradycyjnych produktach jak kasze. Polska jest dobrym miejscem na wprowadzanie nowych produktów, które często z powodzeniem udaje nam się eksportować - mówi Aleksander Kacprzyk, partner funduszu Resource Partners.

REKLAMA

Fundusz posiada w swoim portfelu m.in. dwie firmy z segmentu przetwórstwa zbóż - Good Food oraz Melvit. Firmy starają się wykorzystać otwartość polskich konsumentów na nowości.

- Na przykład Good Food wprowadza, na podstawie podstawowego produktu - wafla ryżowego - różne warianty smaków i rozmiarów. Przykładem nowości jest też kasza gryczana biała, która pojawiła się w Melvicie i okazała się hitem - mówi Aleksander Kacprzyk.

Jego zdaniem, w segmencie przetworów zbożowych dobrze odbierane są produkty, które mają składniki uważane za zdrowe, np. ziarna zbóż, otręby, bakalie i są niskoprzetworzone. - Widzimy taką tendencję, by pokazywać produkty, które nie są odbierane jako wyroby przemysłowe o znaczącym udziale ulepszaczy, stabilizatorów, sztucznych aromatów, itp. - mówi partner funduszu.

Ponadto, jak zauważa, ciekawie rozwija się rynek płatków śniadaniowych i produktów z płatków - batoników, przekąsek. - Same płatki zaczynają być uważane za przekąski, które można jeść bez mleka i nie tylko na śniadanie. Konsumenci są tym zainteresowani, a szczególnie konsumentki, bo to jest grupa, która jest otwarta na zmiany i nie boi się eksperymentowania - ocenia Aleksander Kacprzyk.

Dlatego fundusz zamierza wspierać plany wprowadzania nowości w swoich firmach. - Chcemy, aby wzrost sprzedaży naszych spółek odbywał się w dużej mierze poprzez wprowadzanie nowości. Aktywnie wspieramy zarządy naszych spółek portfelowych w poszukiwaniu i wdrażaniu sprzedaży oraz produkcji produktów innowacyjnych, gdyż jest to coś co pozwala nam odróżnić się od konkurencji i zwiększać przychody powyżej rynku - tłumaczy.

Przeczytaj także:

Fundusz Resource Partners kupuje udziały w firmie Delic-Pol

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH