Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pawiński, Maspex: Wchodzimy w segment, w którym Lubella była dotychczas mało aktywna

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2018, 10:06
Pawiński, Maspex: Wchodzimy w segment, w którym Lubella była dotychczas mało aktywna
Krzysztof Pawiński, współwłaściciel i prezes zarządu Maspex, fot. PTWP

– Lubella Jajeczna 5 jaj to tradycyjny makaron do zupy, który wprowadziliśmy na rynek w tym roku. Specjalna technologia produkcji, oparta o metodę trzykrotnego wałkowania, zapewnia idealny efekt i delikatność makaronu. Jest to dla nas nowy obiecujący projekt. Wchodzimy w segment, w którym Lubella była dotychczas mało aktywna, ale sądzimy, że jest to dobre miejsce na rozwój i obecności naszej marki – powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl Krzysztof Pawiński, współwłaściciel i prezes zarządu Maspex.

W maju tego roku Lubella uruchomiła nowoczesny kompleks produkcyjny ze zautomatyzowanym centrum logistycznym o wartości 130 mln zł, w którym zatrudnienie znalazło 60 osób.

– Kompleks produkcyjny ze zautomatyzowanym centrum logistycznym, które otworzyliśmy w Lublinie to wydatek rzędu 130 mln zł. A od 2003 roku, kiedy Lubella weszła w skład grupy Maspex, zainwestowaliśmy w Lublinie około 400 mln zł. – powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl , głównie w obszar produkcyjno-logistyczny i rozbudowę zaplecza surowcowego, w tym obejmującego przemiał zbóż – stwierdził Krzysztof Pawiński.

– Dzięki wszystkim inwestycjom, które przeprowadziliśmy do tej pory w Lubelli, 8-krotnie zwiększyliśmy swoje moce produkcyjne. Obecnie możemy produkować 170 tys. ton produktów zbożowych rocznie i pomieścić 40 tys. palet. Obok inwestycji w obszar produkcyjno-logistyczny mocno inwestujemy także w markę Lubella, czego efektem jest jej liderska pozycja na rynku – dodał.

Na początku tego roku marka odświeżyła portfolio makaronów i wprowadziła nowe produkty jak np. makaron jajeczny Lubella 5-jaj.

– Lubella Jajeczna 5 jaj to tradycyjny makaron do zupy, który wprowadziliśmy na rynek w tym roku. Specjalna technologia produkcji, oparta o metodę trzykrotnego wałkowania, zapewnia idealny efekt i delikatność makaronu. Jest to dla nas nowy obiecujący projekt. Wchodzimy w segment, w którym Lubella była dotychczas mało aktywna, ale sądzimy, że jest to dobre miejsce na rozwój i obecności naszej marki – ocenił prezes Maspexu.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Pawiński / Maspex: Bez pewnego optymizmu i wiary w przyszłość nie inwestowalibyśmy na taką skalę (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • x 14-06-2018, 19:02:
w pracowników zainwestuj bo zaraz sam będziesz ten makaron wałkował ...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 838) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.