REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Piekarnia Cukiernia Otrębusy: Na rynku piekarniczym panuje duża konkurencja

  • Autor: AW/portalspozywczy.pl
  • Data: 24-02-2017, 14:32
Piekarnia Cukiernia Otrębusy: Na rynku piekarniczym panuje duża konkurencja

–  Mnogość firm oraz miejsc, w których można zaopatrzyć się w pieczywo, skłaniają producentów do stałej analizy oraz obserwacji rynku. Każdy stara się umiejętnie inwestować oraz przewidywać trendy dotyczące potrzeb klientów. Wszystko po to, by utrzymać firmę oraz jej pracowników ze sprzedaży droższego, ale lepszego jakościowo chleba – mówi serwisowi portalspozywczy Grażyna Zielińska, dyrektor sieci sklepów firmowych Piekarni Cukierni Otrębusy.

REKLAMA

Jak mówi  Grażyna Zielińska, dyrektor sieci sklepów firmowych Piekarni Cukierni Otrębusy, branżę piekarniczą można podzielić na dwie gałęzie: przemysłową, w której produkcja pieczywa odbywa się dla supermarketów, oraz rzemieślniczą, gdzie główną rolę ogrywają piekarnie i konsumenci finalni.

Obie dotyka spadek poziomu spożycia pieczywa. Nic nie wskazuje też na to, że zła passa się odwróci.  – Prognozy zakładają, że wysokość sprzedaży pieczywa wciąż będzie się zmniejszała. Wszystko to za sprawą pojawiających się trendów w odżywianiu i diet eliminacyjnych – tłumaczy Zielińska.

Jak radzą sobie producenci? Jak mówi dyrektor sieci sklepów firmowych Piekarni Cukierni Otrębusy, często stawiają oni na pieczywo droższe, ale lepsze jakościowo. Starają się także przewidywać trendy konsumenckie i na tej podstawie budować swoją ofertę. – Swoją ofertą pragniemy pokazać klientom, że w przypadku jedzenia najważniejsze są: jakość, brak substancji konserwujących, smak oraz przejrzysty skład – mówi rozmówczyni serwisu portalspozywczy.

Dodaje również, że na rynku widać pewne spolaryzowanie co miejsc zakupu tych produktów, zależnie od wielkości miejscowości. – Jeśli chodzi o miejsca, w których najczęściej dokonuje się zakupu pieczywa to kwestia ta zależy od wielkości miejscowości – wyjaśnia  Grażyna Zielińska. – Są to m.in. sklepy wielkopowierzchniowe, lokalne sklepy oraz firmowe punkty detaliczne. W naszym przypadku największą popularnością cieszą się sklepy firmowe. W nich najczęściej kupowane są wypieki takie tak: chleb baltonowski, a także chleby na wagę oraz chleb żytni bez drożdży. Z wyrobów słodkich konsumenci najchętniej wybierają sernik krakowski, makowiec  oraz tort Royal. Obserwujemy też duże zainteresowanie chlebami „ciężkimi” z mąki żytniej oraz na zakwasie. Nie oznacza to jednak, że ich rotacja przewyższa pieczywa jasnego – wymienia.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH