Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piekarnia Ciastkarnia Kłos otworzyła największą piekarnię rzemieślniczą na Śląsku

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 22-06-2015, 19:01
Piekarnia Kłos uruchomiła potężną inwestycję na Śląsku
Fot. Shutterstock

Otwarcie nowej siedziby Piekarni Ciastkarni Kłos miało miejsce 19 czerwca br. Przybyłych gości witały trzy pokolenia rodziny Kurzyca, na czele z nestorem rodu, Mistrzem Piekarstwa i Cukiernictwa, Marianem Kurzycą, założycielem i prezesem firmy.

- Dziś musimy stawiać na nowoczesność. Konkurujemy z hipermarketami, a ponieważ nie jesteśmy w stanie zbliżyć się do nich ceną, naszą siłą jest bardzo dobry produkt. Nowa piekarnia została zbudowana po to, aby jeszcze poprawić i tak wysoką jakość naszego pieczywa - powiedział Marian Kurzyca, założyciel i prezes Piekarni Kłos podczas uroczystego otwarcia nowego zakładu.

Rodzinna firma zatrudniająca niemal 600 osób zyskała nową siedzibę. Największa na Śląsku piekarnia rzemieślnicza to pierwszy obiekt powstały w Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Zabrzu-Rokitnicy. Choć nowa piekarnia zachwyca rozmachem i umaszynowieniem, firma Kłos nie rezygnuje ze starych receptur i rodzinnego charakteru swojej działalności. Nowoczesne urządzenia będą ułatwiały pracę ludzi, ale chleb nadal będzie wyrabiany ręcznie.

 Firma powstała 25 lat temu. Piekarnia zawsze wyznaczała nowe trendy w branży. W 2003 roku Kłos otworzył pierwszy w kraju sklep piekarsko-ciastkarski czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu. - Od momentu powstania firmy powoli, ale systematycznie ją rozwijaliśmy, bo uważam, że ten kto stoi w miejscu, cofa się. Kolejne zmiany zawsze były podyktowane naszymi obserwacjami rynku. Pierwszy sklep czynny całą dobę został otwarty w miejscu oddalonym od pozostałej części osiedla. Chcieliśmy, aby klienci nie musieli zastanawiać się w jakich godzinach mogą do nas przyjść i kupić chleb, ale żeby świeże pieczywo było zawsze dla nich dostępne - powiedział Marian Kurzyca, prezes i założyciel Piekarni Kłos.

- U progu lat 90. piekarnie rodzinne bardzo dobrze funkcjonowały, jednak później branża zaczęła odczuwać tendencję spadkową, co jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że trzeba się rozwijać i tworzyć sieć sprzedaży, która pozwoli rozszerzać działalność. Obawiam się, że najmniejsze zakłady przespały pewien okres rozwoju i nie będą w stanie się podnieść - stwierdził ze smutkiem Mistrz Piekarstwa i Cukiernictwa.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • KazimierzD 21-01-2016, 16:24:
No i świetnie. Prawdziwe rzemieślnicze piekarnie to jest to. Niech ludzie znają smak prawdziwego chleba a nie ulepszaczy. Jestem piekarzem z 30letnim stażem i nigdy nie zgadzałem się z tym co się teraz dzieje. Dobrze, ze wraca poszanowanie tradycji i zdrowego jedzenia. Młodzi chętni niech zakładają swoje interesy. Z całego serca polecam dobry sklep z wyposażeniem piekarni: sklep.guztech Oby powstawało jak najwięcej małych tradycyjnych zakładów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 606) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.