Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

POL-MAK wprowadza na rynek nową markę makaronów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-02-2015, 19:51

Marka Omnomnom, należąca do Wytwórni Makaronów Domowych POL-MAK, stawia na mocny rozwój aktywności w mediach społecznościowych.

Zespół agencji social media Think Kong odpowiedzialny będzie za zbudowanie i realizację strategii komunikacji z klientami marki, w tym za zwiększenie świadomości marki Omnomnom wśród polskich konsumentów za pośrednictwem działań na Facebooku i w innych kanałach społecznościowych.

Think Kong to agencja specjalizująca się w prowadzeniu kampanii opartych na wykorzystaniu social media oraz strategicznym wsparciu komunikacji marek w Internecie.

Omnomnom to marka makaronów bezjajecznych, z mąki z pszenicy durum, uzupełniających portfolio Wytwórni Makaronów Domowych POL-MAK.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH