REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polpain-Putka będzie otwierać ok. 20 sklepów rocznie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 16-04-2015, 13:33
Polpain-Putka będzie otwierać ok. 20 sklepów rocznie
Fot. Polpain-Putka

- Nie planujemy być firmą ogólnopolską. Nasza ekspansja nie wykroczy poza województwo mazowieckie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Stefan Putka, współwłaściciel oraz członek zarządu Polpain-Putka.

REKLAMA

Firma stawia na rynek lokalny, chce być silna w Warszawie i okolicach. Ekspansja poza województwo mazowieckie jest raczej wykluczona ze względu na możliwości logistyczne oraz specyfikę działalności. Spółka oferuje tylko wypieki świeże, z krótkim terminem przydatności, a do sklepów firmowych i patronackich dowozi produkty trzy razy na dobę.

Polpain-Putka pozostanie firmą rodzinną. W przeszłości, w latach 90. ubiegłego wieku, 50 proc. udziałów w spółce należało do francuskiej firmy Mapain (stąd człon "Polpain" obecny do dziś w nazwie), jednak teraz rodzina Putków nie zamierza zdecydować się na pójście podobną drogą. Otrzymała co prawda różne propozycje od inwestorów z Niemiec oraz z Danii, lecz od razu je odrzuciła.

- Strategia naszej firmy zakłada pozostanie przedsiębiorstwem rodzinnym. Młode pokolenie chce przejąć od nas pałeczkę, więc nie będzie z tym problemu. A tradycja u nas jest już długa, sięgająca nawet czasów przedwojennych. Piekarzami byli nasi dziadkowie, a nawet pradziadkowie - tłumaczy Stefan Putka.

Aktualnie pod szyldem Piekarni Cukierni Putka działa 80 sklepów firmowych, z czego prawie 20 otwartych zostało w ubiegłym roku. Takie tempo rozwoju zostanie podtrzymane w kolejnych latach, o ile firmie uda się znaleźć odpowiednio dużo kolejnych, atrakcyjnych lokalizacji.

- Będziemy dalej rośli również, gdy ktoś sam się do nas zgłosi z informacją, że ma lokal - bardzo chętnie rozpoczniemy z nim współpracę pod postacią sklepu franczyzowego, a właściwie patronackiego, ponieważ my za prowadzenie lokalu pod naszym logo nie pobieramy żadnej opłaty licencyjnej - mówi Putka. Jedynym warunkiem, jaki firma stawia, jest jest to, że sklep patronacki sprzedawać może pieczywo i wyroby cukiernicze produkowane jedynie przez spółkę. Polpain-Putka wspiera punkty patronackie marketingowo, wyposaża je oraz szkoli ich pracowników.

W formule patronackiej działa obecnie ok. 15 sklepów pod szyldem Piekarnia Cukiernia Putka. Polpain-Putka łącznie dostarcza swoje produkty do prawie 600 sklepów na terenie Warszawy i okolic.

Przeczytaj pełny, obszerny (8 stron) wywiad ze Stefanem Putką.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Kami& 22-04-2015, 12:48:
To cieszy. Ekspansja na ograniczoną skalę, zachowując przy tym udziały i prawomocność Polskich właścicieli. Ale by się to mimo wszystko nie odbiło na jakości i świeżości produktów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH