Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polskie Młyny ruszają na podbój rynku makaronów

  • Autor: Paweł Jachowski, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2015, 10:33
Polskie Młyny ruszają na podbój rynku makaronów
Fot. Shutterstock

Polskie Młyny w najbliższych miesiącach oficjalnie wkroczą na rynek makaronów - dowiedział się serwis portalspozywczy.pl. Prace nad projektem są już na zaawansowanym etapie, co można wywnioskować po tym, że produkty firmy trafiły do oferty niektórych sklepów internetowych.

Przedstawiciele Polskich Młynów na chwilę obecną nie chcą się oficjalnie wypowiadać na ten temat. Z tego powodu trudno jest wyrokować, kiedy dokładnie projekt zostanie sfinalizowany i w pełni uruchomiony. Na razie makarony Polskich Młynów widoczne są w ofercie takich e-sklepów, jak e-jukado.pl i dodomku.pl oraz w bazie porównywarek internetowych (alleceny.pl). Po ulicach jeżdżą już także samochody dostawcze firmy, na których widnieje wizerunek makaronu, obok odświeżonego niedawno logo spółki.

Można się domyślać, że Polskie Młyny w pierwszej kolejności zlecać będą produkcję makaronów podwykonawcom - przynajmniej do momentu, gdy zobaczą, z jakim odbiorem spotka się produkt. Jeśli pierwsze doświadczenia firmy związane ze sprzedażą makaronów będą pozytywne, Polskie Młyny najprawdopodobniej rozpoczną ich samodzielną produkcję.

Milczenie przedstawicieli spółki na temat planów wejścia w kategorię makaronów nie może dziwić. Polskie Młyny wkraczając w ten segment produkcji żywności będą musiały zachowywać się wyjątkowo ostrożnie, gdyż staną się konkurentami dla swoich aktualnych klientów. Piotr Kuc, wiceprezes firmy konsultingowej Augeo Ventures, przestrzega, że jednym z możliwych efektów wejścia Polskich Młynów w kategorię makaronów może być właśnie odwrócenie się części odbiorców od spółki. Zarazem zaznacza, że nie musi to koniecznie nastąpić. - Firmy we wszystkich branżach bardzo nie lubią, kiedy ich dostawcy zaczynają z nimi konkurować, ale w tym przypadku można podejrzewać, że to ryzyko nie jest duże. Wielu z największych producentów makaronów, np. Maspex z marką Lubella, korzysta z własnej mąki lub innych dostawców - zauważa Kuc.

Wchodząc w nową kategorię produktów, Polskie Młyny będą mogły wykorzystać duże synergie wewnątrz grupy spożywczej, w której działają. Firma wchodzi w skład należącego do Zbigniewa Komorowskiego koncernu BZK. Oprócz Polskich Młynów, w grupie działają też spółki Bakoma, Bioagra i Bioagra-Oil i Komagra. Ta ostatnia niedawno rozpoczęła produkcję oleju spożywczego.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH