Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Makaronów Polskich: Chcemy rozszerzyć portfolio Tenczynka o dania gotowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 04-04-2011, 14:15
Prezes Makaronów Polskich: Chcemy rozszerzyć portfolio Tenczynka o dania gotowe

Makarony Polskie w pierwszym etapie zwiększą dystrybucję i sprzedaż produktów pod marką Tenczynek. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie nowych produktów, w tym dań gotowych.

- Marka Tenczynek jest bardziej wyrafinowana, dlatego zastanawiamy się nad wprowadzeniem pod tą marką ciekawych produktów, których nie ma na rynku. Na pewno bardzo perspektywicznym segmentem są dania gotowe, zastanowimy się jakiego typu dania gotowe są najbardziej adekwatne pod marką Tenczynek - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes Makaronów Polskich Paweł Nowakowski.

Obecnie, pod marką Tenczynek spółka sprzedaje dżemy, soki, wywary i koncentraty, ogórki, majonezy. Prezes Makaronów zaznacza, że przy rozszerzaniu oferty Tenczynka spółka nie zamierza powielać produktów już obecnych na rynku.

- Zastanawiamy się nad wprowadzeniem nowych rozwiązań i propozycji asortymentowych, czegoś, co nie jest standardowym daniem gotowym, takim jak flaczki, czy pulpeciki - mówi Paweł Nowakowski.

- Bardziej nam zależy na innych daniach gotowych, jednak niekoniecznie przy wykorzystaniu nowych technologii. Tenczynek jest tradycyjną marką, wysokiej jakości i taka koncepcja ma być utrzymana - dodaje.

Zanim nastąpi poszerzenie portfolio, Makarony Polskie zamierzają pracować nad zwiększeniem sprzedaży produktów Tenczynka.

- W pierwszym etapie, który będzie realizowany w okresie najbliższych kilku miesięcy, zamierzamy zwiększyć dystrybucję i sprzedaż Tenczynka - informuje prezes.

Makarony Polskie w lutym tego roku kupiły od firmy Gardenau zorganizowaną część przedsiębiorstwa Tenczynek, stając się właścicielem: umów handlowych i dystrybucyjnych z dotychczasowymi odbiorcami spółki Gardenau, a także wartości niematerialnych i prawnych tej spółki tj. znaków towarowych, wzorów przemysłowych oraz receptur wyrobów i wybranych środków trwałych, w tym linii do produkcji syropów owocowych, sałatek, dżemów.

Wartość przeprowadzonej transakcji wyniosła 3,1 mln zł. Gardenau może otrzymać dodatkowo kwotę 1 mln zł uzależnioną od realizacji sprzedaży produktów pod marką Tenczynek, w okresie od zawarcia umowy do końca 2011 r., w wysokości co najmniej 9,3 mln zł.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH