Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Prezes Makaronów Polskich: Marka ogólnopolska jest wtedy dobra, jeśli mieści się na podium

W mojej ocenie produkty, które nie są wśród konsumentów pierwszym, drugim lub trzecim wyborem, są skazane na niszowość lub lokalność – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Zenon Daniłowski, prezes zarządu Makarony Polskie.

Prezes Makaronów Polskich: Marka ogólnopolska jest wtedy dobra, jeśli mieści się na podium
Zenon Daniłowski, prezes spółki Makarony Polskie, fot. materiały prasowe

Autor: Jakub Szymanek/portalspozywczy.pl
Data: 05-04-2019, 10:22

Prezes spółki Makarony Polskie weźmie udział w XI Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach (13-15 maja br.). Potwierdził udział w debacie pt. "Rynek spożywczy. Czas konsolidacji". Więcej informacji na http://www.eecpoland.eu/pl/.

Zenon Daniłowski pozytywnie ocenił kondycję poszczególnych marek w Grupie w swoich kategoriach oraz opowiedział o ambitnych planach spółek.

– Kondycja brandów Makaronów Polskich jest dobra, aczkolwiek uważam, że o marce ogólnopolskiej można mówić, że jest dobrze, jeśli ta mieści się na podium. Dlatego naszą ambicją jest, aby Makarony Polskie były „B” brandem na rynku makaronów w Polsce. Walczymy o to, aby zbliżyć się do lidera. To jest nasz cel. Mam nadzieję, że w roku 2021 będziemy dużo bliżej. W przypadku marki Stoczek „Męska Rzecz” sytuacja wygląda podobnie. Chcemy być wysoko i liczymy na rozwój brandu – stwierdził prezes.

– W mojej ocenie produkty, które nie są wśród konsumentów pierwszym, drugim lub trzecim wyborem, są skazane na niszowość lub lokalność. Nasza marka Tenczynek sprzedaje się dobrze w woj. małopolskim i tam jest zauważana. Z kolei „Zielony Stoczek” głównie sprzedaje się w woj. lubelskim, mazowieckim i świętokrzyskim. W naszej strategii chcemy mieć dwa brandy, które będą znaczące w skali kraju i będą na podium w swoich kategoriach, a oprócz tego kilka mniejszych, lokalnych lub niszowych marek, do których zaliczam Tenczynek, „zielony Stoczek” i Novelle. Nasze marki już są lub przesuwają się na swoje strategiczne pozycje – dodał.

Celem grupy jest lokowanie poszczególnych marek na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.

– W tym i w przyszłym roku zamierzamy zainwestować sporo pracy i środków w marketing, aby zachęcić jeszcze nieprzekonanych klientów. Czujemy niedosyt i uważamy, że należy zrobić dużo więcej dla rozwoju naszych brandów – wyjaśnił Zenon Daniłowski.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Prezes Makaronów Polskich: Nasza strategia przewiduje mniej inwestycji w technologię, a więcej w produkt (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

więcej informacji:

Zenon Daniłowski RSS ALERT    /    Makarony Polskie RSS ALERT    /    Makarony Polskie SA RSS ALERT    /    rynek makaronów w Polsce RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • LK 2019-04-19 17:46:12
    Wam do lidera to brakuje ale lata świetlne. Najpierw nauczcie się produkować dobry jakościowo makaron, później zbudujcie sieć sprzedaży, marketingu której całkowicie nie macie, a na końcu zbliżcie się do ilości sprzedawanych przez głównego lidera we własnej marce. KOSMOS !!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.209.104.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.