REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Maspeksu nt. rozszerzenia oferty marki Lubella o dania gotowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-02-2012, 11:55
Prezes Maspeksu nt. rozszerzenia oferty marki Lubella o dania gotowe
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice

Z segmentem produktów zbożowych wiążemy spore nadzieje i upatrujemy duże perspektywy dalszego rozwoju. Ponadto Lubella ma kompetencje, aby być nie tylko ikoną dobrego jakościowo makaronu, ale również marką kulinarną - serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex.

REKLAMA

- Sosy do makaronów, które ostatnio wprowadziliśmy są bardzo trafnym dopełnieniem naszej oferty. Dodatkowo uzupełniliśmy portfolio oferując konsumentom mąkę o przedłużonym terminie ważności do spożycia w bardziej funkcjonalnych opakowaniach - z możliwością "powtórnego" zamknięcia - dodaje prezes.

Grupa Maspex nie wyklucza poszerzenia oferty marki o dania gotowe. - Jest to segment, który rozbudza nadzieje komentatorów naszej branży już od dawna, ale wydaje mi się, że oczekiwania związane z jego szybkim rozwojem raczej się nie spełniły. W Polsce ta kategoria jest na razie bardzo tradycyjna - w ofercie królują typowe dania jak pulpety, flaczki czy gołąbki - a innowacje produktowe nie osiągają jeszcze zadowalających wyników sprzedaży. Jest w nim oczywiście spory potencjał patrząc na rynki zachodnie, ale nie wiadomo, ile czasu musi minąć by ten trend przyjął się również w naszym kraju - komentuje Krzysztof Pawiński

Jednak Lubella kojarzy się Polakom nie tylko z obiadami. Pod tą marką produkowane są także musli i płatki śnadaniowe. Z najnowszych badań wynika jednak, że w 2011 r. Polacy nieznacznie ograniczyli zakupy tej grupy produktów. - Pomimo lekkiego spadku, zgodnie z prognozami przewiduje się dalszy rozwój rynku płatków. Szybkość i wygoda przygotowania oraz pożywność to atuty, które niewątpliwie wpływać będą na dalszą ich popularyzację - komentuje prezes Maspeksu.

Dodaje, że - jak w przypadku większości segmentów spożywczych - firma zauważa sporą presję produktów private labels, ale udaje się jej utrzymać mocną pozycję. - Planujemy nadal ją umacniać, zarówno przez dbałość o wysoką jakość naszych produktów, jak też wspieranie marketingowe oraz atrakcyjne promocje konsumenckie. Nie mamy agresywnych planów osiągnięcia pozycji lidera, gdyż dzieli nas do niego zbyt duży dystans - podsumowuje Krzysztof Pawiński.

Czytaj także inne artykułu dot. Grupy Maspex:

Prezes Maspeksu: Biznes sokowy zmaga się z coraz trudniejszą sytuacją na rynku surowców

Maspex: Stewia nie będzie groźnym konkurentem syntetycznych słodzików

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH