REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Pifo: Polacy chętniej sięgają po zdrową żywność

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2011, 11:20
Prezes Pifo: Polacy chętniej sięgają po zdrową żywność

- Rynek płatków śniadaniowych rozwija się obecnie spokojnie bez dynamicznych kierunków, ożywienie jest przed nami. Statystyczny Polak zjada nieco ponad 1 kg płatków śniadaniowych rocznie, natomiast np. w Wielkiej Brytani jest to ponad 7 kg na osobę, co oznacza, że Polska ma spore możliwości rozwoju. Skupiamy się na rozwoju szerokiej oferty produktowej oraz na poszukiwaniu nowych rozwiązań produktowych - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Rafał Klama, Prezes Zarządu firmy Pifo.

REKLAMA

Firma Pifo Eko-Strefa, która od stycznia należy do Bakallandu i specjalizuje się w produkcji płatków śniadaniowych, crunchy, batonów musli oraz batonów śniadaniowych, przekąsek połączonych z różnymi kremami smakowymi - poduszkowce, produktów ze zwiększoną zawartością błonnika, m.in. na zlecenie sieci handlowych i klientów biznesowych oraz realizujących sprzedaż we własnym Brand-zie Mr Breakfast, planuje skupić się na rozwoju istniejącego portfela produktowego oraz poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań.

- Realizujemy strategię produkcji i sprzedaży zarówno we własnym Brand-zie - Mr Breakfast jak również produkcji kontraktowej - tzw. private label. Skupimy się na rozwoju innowacyjnych produktów, przy wykorzystaniu nowych technologii. Jako drugi producent po liderze rynkowym wdrożyliśmy w Polsce technologię produkcji płatków tradycyjnych, które są produkowane bezpośrednio z ziaren zbóż, przykładem mogą być płatki tradycyjne oraz produkowane z mieszanki ziaren zbóż tzw. multigrain-y. Planujemy rozwijać portfolio produktów w asortymencie skierowanym dla dzieci oraz osób, które zdrowo się odżywiają. Nasze moce produkcyjne nie są w pełni wykorzystane i mamy technologie, które pozwalają nam być w każdej kategorii produktów śniadaniowych - mówi Rafał Klama.

Jego zdaniem na rynku można zaobserwować jednego charakterystycznego lidera, ale rynek stale się zmienia głównie w kierunku private labels oraz nowych produktów.

- Chcemy rozwijać się wraz z rynkiem, zdrowa żywność jest teraz na topie, świadomość żywieniowa oraz brak czasu sprzyja rozwojowi kategorii, dlatego chcemy skupić się na rozwoju tych produktów, które klienci oczekują. Stawiamy na innowacyjne produkty m.in. z zawartością błonnika, batoniki musli oraz crunchy z dodatkami owoców, orzechów lub czekolady - ta kategoria jest jeszcze w Polsce słabo znana, ale za to dość szybko się rozwija - mówi Rafał Klama.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • asdx 13-06-2011, 11:46:
Specjalnością PIFO są zarobaczone płatki śniadaniowe, co stało się przyczyną kłopotów finansowych i przejęcia ich przez Bakalland! Magazynowanie gotowych produktów w SKANDALICZNYCH warunkach (w wynajętych opuszczonych halach) i wypieranie się tego...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 925) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH