Prezes Unilever: Musimy walczyć o dobre wyniki w Polsce

Polska jest ważnym krajem dla Unilevera, dlatego firma zawsze szuka możliwości dalszych inwestycji. Spółka nie planuje rezygnować z żadnej marki, przeciwnie, wprowadza na rynek nowe. Strategia zakłada wzrost w każdej kategorii, od produktów spożywczych, przez kosmetyki, po środki czystości - mówi w "Rzeczpospolitej" Harm Goossens, prezes Unilevera w Polsce.
Jak mówi prezes, globalne obroty Unilevera wyniosły w zeszłym roku ponad 51 miliardów euro, w Polsce było to ponad 3,1 mld złotych. - Mamy silne plany wzrostu w tym roku, ale nie dzielimy się naszymi szczegółowymi prognozami - mówi "Rz" Harm Goossens.
Jego zdaniem, nie można powiedzieć, że któraś z kategorii jest najtrudniejsza, firma w każdym segmencie chce osiągnąć najlepsze wyniki. - Oczywiście w każdym segmencie rynku FMCG jest duża konkurencja i musimy walczyć o dobre wyniki co miesiąc - podkreśla. Dodaje, że ta sytuacja wymaga od firmy dostarczania konsumentom innowacyjnych, nowych i inspirujących produktów codziennego użytku.
Harm Goossens ocenia, że rynki wschodzące są nadal głównym motorem globalnego biznesu Unilevera. Drugi rok z rzędu grupa osiągnęła w nich wzrost o ponad 11 proc. i obecnie rynki wschodzące stanowią 55 proc. całkowitego obrotu firmy - czytamy w Rzeczpospolitej.
Unilever jest właścicielem takich marek jak: margaryny Delma, Rama, Flora, Kasia,majonez Hellmann's, lody Algida, zupy Amino i Knorr, herbaty Lipton, Saga.
Przeczytaj także:
Prezes Unilever: Na rynku FMCG w Polsce nie ma oznak spadku
Harm Goossens, prezes Unilever w Europie Środkowo-Wschodniej: Będziemy rosnąć w Polsce!

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!