Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Producenci zbóż inwestują w promocję pieczywa

W ciągu 1,5 roku ponad 80 mln zł trafiło na krajowe fundusze promocji żywności. Blisko 1 mln zł pozyskał do tej pory na działania promocyjne Polski Związek Producentów Roślin Zbożowych (PZPRZ). Z tego około 450 tys. wyda na akcje informacyjne w 2012 r. - informuje rp.pl.


Autor: rp.pl
Data: 15-12-2011, 08:23

W naszym kraju chleb przegrywa konkurencję z promowanymi przekąskami i słodyczami.

Jak informuje rp.pl według szacunków IERGiŻ w polskich gospodarstwach domowych spożycie pieczywa w przeliczeniu na osobę wyniesie w przyszłym roku ok. 54 kg, co oznacza, że będzie o 2 kg mniejsze niż w 2010 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

pieczywo RSS ALERT    /    chleb RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Addd 2011-12-15 10:13:16
    Chleb jest jak benzyna, nie posiada dobrego substytutu. Zamiast tej promocji medialnej proponuje skupić się na poprawie jakości chleba, bo z roku na rok walory smakowe są coraz gorsze.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.183.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.