Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producent musli z nową strategią

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-02-2018, 10:04
Producent musli z nową strategią
fot. materiały prasowe

Mixit, producent musli do samodzielnego komponowania, wdraża nową strategię. Spółka zamierza mocno wejść w sprzedaż hurtową i trafić ze swoimi produktami do punktów stacjonarnych w całym kraju, zaistnieć w branżach fitness i HoReCa oraz dwukrotnie zwiększyć wolumen sprzedaży.

– Chcemy być w Polsce wiodącą marką, która oferuje komponowanie własnego musli oraz docierać do klientów nie tylko za pomocą strony internetowej, ale też stacjonarnie – zapowiada Tomasz Kępa, Country Manager Mixit.pl.

Żeby to osiągnąć, firma rozpoczęła już pierwsze rozmowy z sieciami fitness, restauracjami i hotelami Bed&Breakfast. Zamierza też pojawić się w małych sklepach sieciowych na stanowiskach ze zdrową żywnością. Strategia zaplanowana jest na okres dwóch lat i towarzyszy jej hasło „Food for good thinking” (Jedzenie na dobre myślenie), za pomocą którego marka chce podkreślić silny związek dobrej jakościowo żywności z proaktywnym podejściem do życia.

Tomasz Kępa dodaje, że koncentrowanie się na punktach stacjonarnych jest wpisane w naturalny rozwój marki i jest wynikiem wzrostu zainteresowania konsumentów płatkami do samodzielnego komponowania.

Mixit zamierza też mocno rozwijać sprzedaż hurtową półproduktów. Ich głównymi odbiorcami w Polsce są cukiernie, które do swoich wypieków zamawiają najczęściej owoce liofilizowane. Jednym z ich odbiorców jest też firma Light Sugar, producent bezcukrowych i proteinowych czekolad. Z kolei sklepy ze zdrową żywnością zamawiają głównie musli, kasze i batoniki.

- Ponieważ jako producent mamy bardzo dobre ceny półproduktów, które kupujemy z całego świata, jest to dla nas naturalny kierunek rozwoju, który świetnie sprawdza się w Czechach i na Słowacji - mówi Tomasz Kępa.

W sprzedaży hurtowej firma stawia również na branżę HoReCa, gdzie w hotelach Bed&Breakfast i restauracjach zamierza sprzedawać głównie gotowe mieszanki musli.

Nowa strategia wiąże się z rozbudowaniem działu produkcji. Mixit zakupił nową maszynę do wytwarzania małych, poręcznych opakowań - saszetek DOY. Będą w nich sprzedawane owoce liofilizowane i bakalie, które rynkowo stanowią istotną grupę produktów marki. Dzięki nowej maszynie moc produkcyjna firmy zwiększyła się dwukrotnie.

Firma o czeskich korzeniach zamierza także także rozbudować dział sprzedaży. Zatrudnienie kolejnego handlowca odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży na terenie Polski centralnej i południowej planowane jest na drugą połowę tego roku.

Mixit.pl to producent musli i kasz do indywidualnego komponowania. Na swojej stronie internetowej oferuje do wyboru ponad 90 składników – różne rodzaje kasz i płatków zbóż, bakalie, owoce liofilizowane i inne dodatki. Mogą z nich powstać mieszanki bezglutenowe, niskocukrowe, czy np. bogate w błonnik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • marina 01-03-2018, 13:05:
bezglutenowych mueslii wlasnie brakuje na rynku. pelno fit pulek w marketach, ale te jakos mi sie nie rzucily w oczy. platki kukurydziane tak, ale muesli nie. Bydynie kiśle itp to też chyba tylko z dr oetkera widziałam

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.