REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

GFT Goldfruct może wybudować lub kupić zakład przetwórstwa zbóż

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-04-2014, 11:06
Producent wody Kinga Pienińska rozważa inwestycje w zakład przetwórstwa zbóż
Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o.; fot. P.Waniorek, Żelazna Studio

Firma GFT Goldfruct, która jest producentem wody Kinga Pienińska, wprowadziła ostatnio do sprzedaży makarony z pełnego przemiału. Na razie zleca ich produkcję na zewnątrz, ale to się może wkrótce zmienić. - Jeżeli okaże się, że będziemy sprzedawać więcej makaronów niż obecnie możemy produkować we współpracy z partnerem zewnętrznym, to rozważymy inwestycje we własny zakład - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o.

REKLAMA

- Firma GFT Goldfruct wprowadziła niedawno na rynek nową linię makaronów pod nazwą "Nasze Makarony". Są to razowe makarony jęczmienne i owsiane. Czym podyktowana była decyzja o wejściu firmy na ten rynek?

Od kilku lat mamy w ofercie mieszanki do wypieku chleba "Natura Tradycja Zdrowie". Wstrzeliliśmy się z tym produktem w bardzo dobry moment - kiedy na rynku było mało pieczywa dobrej jakości. Teraz też próbujemy zaistnieć z inną ofertą. Rozmawiamy z handlem na temat naszych nowych razowych makaronów - owsianych i jęczmiennych z pełnego przemiału. Mimo tego, że na rynku jest wiele marek makaronowych i ogromna konkurencja, razowe produkty produkowane z mąki dobrej jakości są pożądane przez tych świadomych konsumentów.

- Jakie mają Państwo oczekiwania związane z rynkiem makaronów?

Liczymy na zdobycie kawałka rynku - niewielki, niszowy. Chodzi nam o to, aby konsumenci dostrzegli dobrą, wartościową żywność.
Nasze makarony dostępne są już w supermarketach sieciach Intermarche, Frisco i w wybranych punktach detalicznych. Chcemy także nawiązać współpracę m.in. z siecią Piotr i Paweł. Jednak chwilę do potrwa zanim makarony będą szeroko dostępne. Nie jesteśmy dużym graczem, więc nie będzie to takie proste. Ale ponieważ mamy doświadczenie w budowaniu takiej marki jak Kinga Pienińska liczymy, że poradzimy sobie ze znalezieniem swojego miejsca na rynku makaronów. Mamy plany wejścia do kilku znaczących sieci handlowych.

- Jak wygląda produkcja makaronów?

Makarony według naszych receptur produkowane są przez firmę zewnętrzną. Znaleźliśmy producenta, z którym kooperujemy, ale to my mu dostarczamy wszystkie składniki i receptury. Wszystko odbywa się pod naszą egidą. W konsekwencji tego wkrótce rozpoczniemy własną produkcję.

- Czy to znaczy, że firma planuje inwestycję we własny zakład?

Jeżeli okaże się, że będziemy sprzedawać więcej makaronów niż obecnie możemy produkować we współpracy z partnerem zewnętrznym, to rozważymy inwestycje we własny zakład.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH