Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Provimi wprowadza nową strategię

  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 21-04-2010, 11:37

Grupa Provimi wprowadza w życie nową strategię One Provimi. Podczas konferencji w Rotterdamie (Holandia), która odbyła się 19 kwietnia br., dyrektor generalny Provimi Holding - Ton van der Laan - zaprezentował nowe założenia dotyczące globalnej strategii rozwoju Grupy.

- Niektóre zmiany, przedstawione podczas konferencji w Rotterdamie, są w Polsce już na etapie wdrażania - mówi Maciej Rybicki, prezes zarządu Provimi Polska Sp. z o.o. - Naszym zadaniem jest pozyskiwanie dobrych praktyk oraz wiedzy z innych części świata i dostosowywanie ich do specyfiki naszego regionu. Dzięki silnemu, globalnemu zapleczu, możemy z powodzeniem wprowadzać nowatorskie rozwiązania, które znajdą swoje odzwierciedlenie w wynikach naszych klientów w Polsce - dodaje Maciej Rybicki.

Transformacja dotyczy nie tylko identyfikacji korporacyjnej (nowego logo w kształcie szmaragdu), ale również na nowo określa tożsamość marki oraz globalną misję firmy. Wieloetapowy proces zmian, który w niektórych krajach - w tym także w Polsce - rozpoczął się już w zeszłym roku, ma na celu przygotowanie firmy do nowych wyzwań w nadchodzących latach.

Jednym z elementów nowej tożsamości korporacyjnej jest odświeżony logotyp, którego elementem jest szmaragd. W ten sposób Provimi podkreśliło trzy wartości, które mają cechować działalność spółki na świecie, czyli: wysokiej wydajności, ciągłej ewolucji i odpowiedzialnego żywienia.

Kolejnym elementem zmian w Provimi jest nowa misja - Shaping Tomorrow's Nutrition (Kształtowanie Przyszłości Żywienia). - Wobec rosnących potrzeb żywieniowych świata, głównym celem Grupy jest nieustanne wsparcie dla hodowców. Provimi dostrzega i rozumie tę potrzebę, dlatego wspiera hodowców w osiąganiu większej wydajności produkcji mięsa, mleka i jaj w bezpieczny i odpowiedzialny sposób. Dzięki globalnej wiedzy mogą stale poprawiać efektywności swojej produkcji, aby sprostać wyzwaniom rosnącego popytu na żywność - wyjaśniają przedstawiciele grupy.

Obecnie na całym świecie trwa wdrażanie nowych standardów korporacyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • basz 26-04-2010, 15:24:
provimi is the bezd
  • mnk 26-04-2010, 15:05:
a oto jak się bawią: www.provimi.pl/komunikaty.php
  • Gość 22-04-2010, 17:09:
Stało się częścią miedzynarodowej korporacji dopiero po przeniesieniu władzy do Warszawy i przyjściu do Provimi Rybickiego, Wyżgi i innych im podobnych karierowiczów, którzy zmieniają pracodawców jak rękawiczki i myślą, że firma nie może być w międz. korporacji mając siedzibę w malutkim Osnowie.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH