Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rok marki 4health: Zrealizowaliśmy nasze plany w 80 procentach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-10-2017, 14:15
Rok marki 4health: Zrealizowaliśmy nasze plany w 80 procentach
Marcin Karaszkiewicz, twórca marki 4health, fot. 4health

- W pierwszym roku obecności marki 4health na rynku udało nam się rozszerzyć portfolio do sześciu SKU oraz wejść z naszymi produktami do jedenastu sieci handlowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marcin Karaszkiewicz, właściciel firmy MCP Group oraz twórca marki 4health.

Jak mówi Marcin Karaszkiewicz podsumowując pierwszy rok obecności marki 4health na rynku, założone plany udało się zrealizować w 80 procentach.

- Zrealizowaliśmy plan w 80 proc., ale zostały nam jeszcze dwa miesiące. Ogólnie jestem zadowolony, ale zawsze może być lepiej. Jeśli chodzi o sprzedaż w ujęciu ilościowym, jest bardzo dobrze. Wartościowo - trudno powiedzieć, ponieważ bardzo dużo inwestujemy w rozwój marki - mówi.

Jako główny sukces Karaszkiewicz upatruje rozszerzenie oferty produktowej 4health do 6 SKU.

- Poza dwoma batonami, z którymi startowaliśmy, czyli orzech z pistacją i gorzką czekoladą oraz orzech z migdałem i miodem, doszły dwa smaki batonów: nerkowiec z suszoną papryką chilli na gorzkiej czekoladzie oraz orzech laskowy z kokosem na mlecznej czekoladzie. Dwa ostatnie batony bazują na dużej ilości orzechów, których w składzie znajdziemy ponad 50 procent - dodaje.

4health to nie tylko batony, ale także musli.

- Z początkiem 2017 roku wprowadziliśmy dwa rodzaje Musli "Crunchy": czekoladowe oraz czerwone owoce. Aby wzbogacić nasze Crunchy dodaliśmy nasiona chia, które są coraz bardziej popularne na naszym rynku - mówi.

Obecnie batony 4health są dostępne w sieciach: Auchan, Piotr i Paweł, Stokrotka, Żabka, Hebe, Rossmann, Super-Pharm, Lukoil, Poczta Polska, Netto i Małpka. Musli dostępne jest w sieciach Auchan oraz Piotr i Paweł.

- Współpraca z sieciami układa się bardzo dobrze. Konsumenci wracają po nasze produkty i sprzedaż wzrasta z miesiąca na miesiąc. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi sieciami. Interesuje nas cały rynek handlu, ale oczywiście wszystko zależy od warunków współpracy. W połowie 2017 roku ruszyliśmy również z budową dystrybucji na rynku tradycyjnym. Z kolei specjalnie dla klientów z kanału HoReCa stworzyliśmy specjalne opakowanie naszych musli w wiaderku 2 kg z łopatką do nakładania. Umożliwia ono szczelne zamknięcie musli i przechowywanie, co przedłuża świeżość po otwarciu - dodaje Karaszkiewicz.

Co dalej?

- W 2018 r. planujemy wprowadzić dwa nowe smaki musli oraz nową serię batonów: 4health Active. Na razie nie myślimy o produktach klasy premium. Najpierw musimy zbudować markę. Dopiero wtedy pomyślimy o bardziej wyrafinowanych produktach - dodaje.

 4health nie zmienia także pierwotnych założeń w kwestiach produkcyjnych. Produkty wytwarzane są na zasadzie outsourcingu.

- Od samego początku współpracujemy z tymi samymi fabrykami i rozwijamy gamę produktów w oparciu o ich linie produkcyjne. Plan stworzenia własnej linii produktów oczywiście jest, ale w dalekosiężnych planach. Nie posiadamy inwestora, w związku z czym wszystkie działania bazują na własnych środkach - Prowadzimy bardzo dużo działań marketingowych na Facebooku, włączamy się w eventy i akcje charytatywne, organizujemy promocje w punktach sprzedaży. W pierwszym kwartale 2018 roku planujemy wystartować z reklamą telewizyjną - dodał.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
  • Polecamy Waszej uwadze transmisje z wybranych sesji #EKG2018. Zapraszamy na YouTube: EEC Poland - bit.ly/2wRSK2O Grupa PTWP - bit.ly/2GjlEsf #EEC2018
    @EECKatowice
  • Jako partnerzy @EECKatowice mieliśmy okazję przeprowadzić panel dyskusyjny o roli młodych w kształtowaniu Europy. Dziękujemy @pherstowski, PROM, MAY, Zwolnieni z Teorii, @ELSAPoland, @aegeewarszawa i @tomanek_robert, rektorowi @UE_Katowice! #EEC2018 #YouthLeadership #YouthVoice https://t.co/57GpHAhcCa
    @EECKatowice - (RT) @AIESECPoland
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH