REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Rusza czwarta edycja kampanii edukacyjnej "Lubię kaszę"

  • Autor: PR
  • Data: 13-04-2016, 15:47
Rusza czwarta edycja kampanii edukacyjnej
fot. shutterstock

Rozpoczęła się czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”. Ambasadorką akcji została autorka bloga kulinarnego Qmam kaszę.

REKLAMA

Celem kampanii „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień” jest propagowanie spożycia kaszy poprzez włączenie jej do codziennego jadłospisu. W tej edycji szczególny nacisk zostanie położony na kaszę w diecie dzieci, udowadniając, iż jest to produkt, który może smakować każdemu – niezależnie od wieku.

– W ciągu pierwszego roku życia dziecko rośnie niezwykle szybko oraz znacznie zwiększa masę ciała – niemal trzykrotnie. Dla tak intensywnego rozwoju niezbędna jest pełnowartościowa dieta, w której niezastąpionym komponentem jest kasza. Zaczynamy od kaszek bezglutenowych (np. kukurydziana) po czwartym miesiącu życia, a potem stopniowo rozpoczynamy podawanie zbóż zawierających gluten (manna). Kluczowym momentem jest przełom pierwszego półrocza, bowiem od 6. miesiąca życia znacznie wzrasta zapotrzebowanie maluszka na wiele składników odżywczych. Warto wtedy zacząć podawać kasze obfitujące w żelazo, cynk i magnez, takie jak: jaglana, gryczana oraz owsiana – mówi Katarzyna Foszner, ekspert kampanii ds. żywienia.

Ambasadorką kulinarną tegorocznej edycji „Lubię kaszę” jest autorka bloga „Qmam kaszę” –
z zawodu psycholog i dietetyk holistyczny. To propagatorka dobrego samopoczucia, zdrowego, wspierającego odżywiania i uważnego życia, dla której kuchnia to komponowanie zapachów, tekstur
i smaków. Blogerka, która sama jest mamą, poprzez innowacyjne podejście do kaszy, będzie zachęcać rodziców i wszystkich amatorów nowych doznań kulinarnych, do eksperymentowania w kuchni
i odkrywania niestandardowych połączeń.

– Gotowanie to moja pasja! Niesamowicie lubię dzielić się kulinarnymi pomysłami, moim podejściem do zdrowego jedzenia i pozytywną energią. Jestem pewna, że razem ze wszystkimi miłośnikami kaszy będziemy wzbogacać się wzajemnie wiedzą i doświadczeniem, wspólnie testować i poznawać nieznane dotąd kompozycje smakowe. Dla mnie kasza to piękne wsparcie dla organizmu i sposób na uszczęśliwienie, uspokojenie umysłu – nasz polski luksus, na który każdy powinien sobie pozwolić – przekonuje ambasadorka kampanii Maia Sobczak, autorka bloga „Qmam kaszę”.

Informacje o kaszy oraz autorskie przepisy będzie można znaleźć na stronie internetowej Lubiekasze.pl oraz na facebooku.

Organizatorem działań, sfinansowanych ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych, jest Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 379) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH