REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Sante eksportuje swoje produkty już na 40 rynków

  • Autor: Newseria
  • Data: 11-12-2015, 07:05
Sante eksportuje swoje produkty już na 40 rynków
fot. materiały prasowe / Sante

Firma Sante, obecna na 40 światowych rynkach, przekonuje, że z roku na rok popyt na zdrowe produkty jest coraz większy. Z międzynarodowych badań wynika, że już za kilka lat żywność przyczyniająca się do poprawy kondycji zdrowia i zapobiegająca wielu chorobom w samej tylko UE osiągnie sprzedaż rzędu 40 mld euro. A rynek ten znacznie bardziej rozwinięty jest w USA czy Japonii.

REKLAMA

– Bardzo wiele produktów eksportujemy. Chłonność rynku światowego, który jest otwarty na dobre produkty oparte o zdrową żywność pochodzącą z naszego regionu Europy, jest ogromna – przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Anna Sierpowska, manager projektu Studio Sante. – W tej chwili mamy ponad 40 rynków eksportowych, gdzie eksportujemy markę Sante i ona się cały czas intensywnie rozwija.

Anna Sierpowska podkreśla, że swój sukces firma zawdzięcza rosnącej świadomości konsumentów i potrzebie zdrowego odżywiania. Zaznacza, że żywność funkcjonalna pozwala zmniejszyć ryzyko zachorowania na niektóre choroby – w tym przede wszystkim cywilizacyjne, takie jak cukrzyca, otyłość lub choroby układu krążenia.

– Ta żywność służy nie tylko jelitom, jak po prostu każde otręby, czyli bardzo dobrze pomaga wydalać to, co nam nie jest już potrzebne w organizmie, lecz także dzięki tym produktom nasza krew wchłania błonnik nierozpuszczalny, który jest w naszej krwi, który potrzebny jest do tego, żeby nasze błony komórkowe były wzmocnione i żeby utrzymać w równowadze działanie tzw. złego cholesterolu – tłumaczy Sierpowska.

Według danych Euromonitor International, rynek żywności funkcjonalnej w Polsce szacowany jest na ten rok na 1,34 mld euro. Pod tym względem jednak wciąż jesteśmy w tyle za innymi krajami zachodnimi. Przykładowo, w Wielkiej Brytanii w tym roku na zdrową żywność konsumenci wydali niemalże 6 mld euro. Dlatego polski producent widzi dalsze możliwości rozwoju i już pracuje nad poszerzeniem swojej oferty produktowej.

– Im bardziej trend światowy idzie w kierunku żywności wyselekcjonowanej, żywności wysokiej jakości, żywności premium, tym więcej jest zapytań z rynków światowych odnośnie do tego, czy możemy służyć naszą marką, czy możemy służyć naszymi produktami – twierdzi Anna Sierpowska z Sante. – Zajmujemy się wyszukiwaniem nowości i ich produkowaniem. Inspiracją są starożytne kultury, mieszamy nasze produkty, łączymy je, prażymy i podajemy klientom w nowej formie i to też są bardzo ciekawe formy, którymi klienci są bardzo zainteresowani – dodaje.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH