Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sante eksportuje swoje produkty już na 40 rynków

  • Autor: Newseria
  • Data: 11-12-2015, 07:05
Sante eksportuje swoje produkty już na 40 rynków
fot. materiały prasowe / Sante

Firma Sante, obecna na 40 światowych rynkach, przekonuje, że z roku na rok popyt na zdrowe produkty jest coraz większy. Z międzynarodowych badań wynika, że już za kilka lat żywność przyczyniająca się do poprawy kondycji zdrowia i zapobiegająca wielu chorobom w samej tylko UE osiągnie sprzedaż rzędu 40 mld euro. A rynek ten znacznie bardziej rozwinięty jest w USA czy Japonii.

– Bardzo wiele produktów eksportujemy. Chłonność rynku światowego, który jest otwarty na dobre produkty oparte o zdrową żywność pochodzącą z naszego regionu Europy, jest ogromna – przekonuje w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Inwestor Anna Sierpowska, manager projektu Studio Sante. – W tej chwili mamy ponad 40 rynków eksportowych, gdzie eksportujemy markę Sante i ona się cały czas intensywnie rozwija.

Anna Sierpowska podkreśla, że swój sukces firma zawdzięcza rosnącej świadomości konsumentów i potrzebie zdrowego odżywiania. Zaznacza, że żywność funkcjonalna pozwala zmniejszyć ryzyko zachorowania na niektóre choroby – w tym przede wszystkim cywilizacyjne, takie jak cukrzyca, otyłość lub choroby układu krążenia.

– Ta żywność służy nie tylko jelitom, jak po prostu każde otręby, czyli bardzo dobrze pomaga wydalać to, co nam nie jest już potrzebne w organizmie, lecz także dzięki tym produktom nasza krew wchłania błonnik nierozpuszczalny, który jest w naszej krwi, który potrzebny jest do tego, żeby nasze błony komórkowe były wzmocnione i żeby utrzymać w równowadze działanie tzw. złego cholesterolu – tłumaczy Sierpowska.

Według danych Euromonitor International, rynek żywności funkcjonalnej w Polsce szacowany jest na ten rok na 1,34 mld euro. Pod tym względem jednak wciąż jesteśmy w tyle za innymi krajami zachodnimi. Przykładowo, w Wielkiej Brytanii w tym roku na zdrową żywność konsumenci wydali niemalże 6 mld euro. Dlatego polski producent widzi dalsze możliwości rozwoju i już pracuje nad poszerzeniem swojej oferty produktowej.

– Im bardziej trend światowy idzie w kierunku żywności wyselekcjonowanej, żywności wysokiej jakości, żywności premium, tym więcej jest zapytań z rynków światowych odnośnie do tego, czy możemy służyć naszą marką, czy możemy służyć naszymi produktami – twierdzi Anna Sierpowska z Sante. – Zajmujemy się wyszukiwaniem nowości i ich produkowaniem. Inspiracją są starożytne kultury, mieszamy nasze produkty, łączymy je, prażymy i podajemy klientom w nowej formie i to też są bardzo ciekawe formy, którymi klienci są bardzo zainteresowani – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 108) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH