Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Sprzedaż Makaronów Polskich spadła o 44 proc.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-03-2012, 18:18

Sprzedaż grupy Makarony Polskie spadła w lutym o 63 proc. wartościowo o 18 proc. ilościowo. W rezultacie, za dwa pierwsze miesiące wartość sprzedaży w grupie zmalała o 44 proc., do 20,6 mln zł. Rok wcześniej grupa zanotowała 36,5 mln zł sprzedaży.

Nie pomogła poprawa w pierwszym miesiącu bieżącego roku - grupa zwiększyła sprzedaż w styczniu o 19 proc. wartościowo i 8 proc. wolumenowo.

Najmocniej, o 100 proc., spadła w lutym sprzedaż w kategorii „inne produkty, usługi i surowce". Sprzedaż makaronów wyniosła 8,7 mln zł i była niższa o 8 proc. rok do roku. Wzrosła natomiast sprzedaż dań gotowych, sosów, dżemów i makaronów - o 29 proc.

W sumie, w lutym tego roku, sprzedaż w grupie Makaronów Polskich wyniosła 10,3 mln zł, wobec 27,9 mln zł rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

MAKMakarony Polskie SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 408) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH