REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Tesco podnosi poziom oferty piekarniczej

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2016, 12:22
Tesco podnosi poziom oferty piekarniczej
Sieć Tesco nastąpiły duże zmiany w asortymencie pieczywa. fot. Paweł Pawłowski/Żelaznastudio.pl

- Oferta pieczywa w Tesco w przeciągu ostatniego roku zmieniła się znacząco. Sieć stopniowo i w sposób ciągły podnosi poziom oferty piekarniczej, ciastkarskiej, cukierniczej oraz bistro - ocenia dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Piętka z Akademii Wypieków.

REKLAMA

Piętka zauważa, że na półkach sklepów Tesco widać coraz większy udział sprzedaży produktów pochodzących z wypieku na miejscu i mrożonych. - To logiczne rozwiązania, bo ciągle narasta problem z pozyskaniem chętnych do sumiennej pracy piekarzy z doświadczeniem. W Tesco problem fachowości osób w piekarni był w przeszłości widoczny dla konsumenta szczególnie w momencie, gdy chciał o coś zapytać obsługę.  Dzisiaj zmiany w asortymencie pieczywa trochę maskują ten problem przed kupującymi. Widać dobry efekt postawienia na nowe produkty i na wygodne  rozwiązania logistyczno-sprzedażowe. Pieczywo jest coraz lepsze - dodaje przedstawiciel Akademii Wypieków.

Na plus Andrzej Piętka ocenia także poprawę sytuacji w zakresie oznaczenia produktów oraz oferty na regałach, lepszą i przestronniejszą komunikację w części piekarniczej, a także poprawioną ekspozycję stolików sprzedaży impulsowej.

- To duży postęp, chociaż dalej razi w tych miejscach niedostateczna wygoda w samoobsłudze, informacja o produktach oraz mało czytelne cenówki. Brak jest w ofercie linii produktów charakterystycznej tylko dla Tesco - podkreśla Piętka.

Zdaniem eksperta, w przypadku asortymentu piekarskiego, obok produktów ekonomicznych, pojawiają się w Tesco coraz ciekawsze produkty o podwyższonej jakości, ciekawym kształcie i wyraźnym smaku. Wzrosła też ilość przekąsek na półce, produktów pieczywa regionalnego i funkcjonalnego, co wydaje się podobać kupującym. Piętka zauważa także interesującą ofertę bistro w sieci Tesco. Wychodzi ona naprzeciw konsumentom, którzy coraz chętniej przystają podczas zakupów aby zjeść ciepłe danie lub przekąskę.

Zdaniem przedstawiciela Akademii Wypieków teraz czas na kolejne kroki sieci. - Ofertę piekarni i cukierni można jeszcze bardziej uatrakcyjnić. Pieczywo wydaje się być ciągle jednym z najważniejszych zakupów podczas wizyty klienta w sklepie Tesco. Jego oferta może przyciągać lub zrażać do wizyty na kolejnych zakupach - podsumowuje Piętka.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Piotr 17-03-2016, 13:02:
Dziadostwo jak można jeść chleb z marketu,wszystko na prochach,polepszaczach,kwas z wiaderka.Wszystko przetworzone.A i piekarzy takie tesco to sobie może pomarzyć,ale nikt nie jest głupi i nie będzie pracował za 1600 zł

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 656) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 771 514)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH