Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever ma kłopoty wizerunkowe z Afryce

  • Autor: wyborcza.pl
  • Data: 11-09-2013, 11:04

Unilever przeprasza za nadawaną w Republice Południowej Afryki homofobiczną reklamę margaryny. Przyznaje, że była "obraźliwa i nie do zaakceptowania" - podał serwis wyborcza.pl.

Tło jest różowe. Widać na nim duże serce wykonane z delikatnej chińskiej porcelany. W jego stronę nieuchronnie zmierza niewielki pocisk z napisem: "Uhh dad, I'm gay", czyli "Tato, jestem gejem". Na dole ekranu widać dyskretny napis: "W dzisiejszych czasach trzeba mieć mocne serce". Obok serduszko z nazwą produkowanej przez Unilever margaryny, którą producent od dawna reklamuje jako zdrową dla serca.

Teraz po protestach organizacji broniących praw osób homoseksualnych firma gęsto się tłumaczy. "Ta reklama została przygotowana przez zewnętrzną agencję reklamową w RPA i nie została zaaprobowana przez nikogo w Unileverze" - napisali na Twitterze przedstawiciele producenta. "Reklama jest obraźliwa i nie do zaakceptowania, dlatego natychmiast została zdjęta" - brzmi komunikat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH