Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Unilever zwiększa udziały w majonezach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-03-2012, 11:38

W tym roku wprowadzaliśmy majonez Helmann's Squeeze, wcześniej było kilka prób wprowadzenia na rynek tego typu formatu. Okazało się, że dobrze rozpoznajemy potrzeby konsumentów, a sam produkt bardzo dobrze przyjął się na rynku - mówi Michał Mrowiec, dyrektor ds. sprzedaży, członek zarządu Unilever Polska.

- To posunięcie przyniosło nam poprawę udziałów rynkowych, buduje segment dresingów i majonezów - dodaje.

W portfolio Unilever Polska znajdują się m.in. takie marki spożywcze jak: Algida, Amino, Delma, Flora, Hellmann's, Kasia, Knorr, Lipton, Rama, Saga, czy Tortex.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH