Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

ViVio: Coraz większa świadomość konsumentów kształtuje rynek superfoods

- Powoli zmienia się podejście klientów do prozdrowotnej żywności. Coraz większą wartość dla konsumentów ma jakość produktów, a nie tylko cena. Zaczynają wybierać produkty świadomie, wiedzą jak je stosować - mówi Radosław Witek, prezes i właściciel firmy Vivio.

ViVio: Coraz większa świadomość konsumentów kształtuje rynek superfoods
Radosław Witek, prezes i właściciel firmy Vivio/ fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 18-02-2019, 18:21

Firma Vivio zajmuje się dystrybucją prozdrowotnej i ekologicznej żywności.

- W 2018 roku skupiliśmy się na organizacji firmy oraz logistyce. Zwiększyliśmy znacznie powierzchnię magazynową – z 1000 mkw. na 3000 mkw., co pozwoliło nam na wprowadzenie szerokiej gamy produktów. Dziś w naszej ofercie znajduje się około 400 indeksów marki własnej VIVIO i jeszcze więcej marek obcych. Ponadto cały czas rozwijamy oprogramowanie, dzięki któremu możemy reagować znacznie szybciej na potrzeby naszych klientów. Jesteśmy w stanie zaplanować i zautomatyzować wiele działań, które wcześniej wykonywaliśmy ręcznie. Staramy się  ulepszać nasze systemy, aby jeszcze szybciej zapewnić kompleksową obsługę klientów zarówno hurtowych, jak i detalicznych - zapewnia Radosław Witek.

- Ważnym wydarzeniem i jednocześnie wyzwaniem dla naszej firmy było wprowadzenie linii organicznej naszej marki VIBIO. Wiązało się to z licznymi pozwoleniami, a tym samym musieliśmy spełnić wiele wymagań i dostosować się do obowiązujących przepisów - dodaje.

Największym powodzeniem jeśli chodzi o sprzedaż produktów Vivio cieszą się bakalie i produkty szeroko pojęte jako zdrowa żywność, czyli nasiona, mąki i superfood. Dodatkowo coraz więcej zwolenników zyskują dania gotowe. - Zaczynamy zauważać również wzrost zainteresowania produktami ekologicznymi, choć w tej dziedzinie jest jeszcze sporo do zrobienia, aby uświadomić Polaków czym różni się produkt ekologiczny od konwencjonalnego. Największym powodzeniem spośród produktów z naszej oferty cieszy się organiczny sok z aloesu wyciskany bezpośrednio z liści pozbawiony konserwantów. Rynek przyjął dobrze również nasze hummusy, pasztety sojowe i inne produkty z linii dla wegan. Na pewno będziemy obserwować ten segment rynku i wprowadzać kolejne nowości do oferty - dodaje Radosław Witek.

I przyznaje, że rok 2018 był dla firmy bardzo dobry. - Zanotowaliśmy ogromne wzrosty sprzedaży – 2017 rok to 4 miliony złotych obrotu, a 2018 aż 18 milionów złotych obrotu - dodaje.

Zdaniem eksperta powoli zmienia się podejście klientów do zdrowej żywności. - Coraz większą wartość dla konsumentów ma jakość produktów, a nie tylko cena. Klienci zaczynają wybierać produkty świadomie, wiedzą jak je stosować - wylicza. 

więcej informacji:

Radosław Witek RSS ALERT    /    Vivio RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.