Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Zboża

Wiceprezes Polmak: Regularnie od kilku lat posiadamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży

– Wszystko przekłada się na systematyczny wzrost rok do roku. Regularnie od kilku lat posiadamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i w tym roku również taki osiągniemy – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dominik Polak, wiceprezes spółki Polmak, producenta makaronu „Tradycyjny z Ludwina”.

Wiceprezes Polmak: Regularnie od kilku lat posiadamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży
fot. shutterstock

Dominik Polak pozytywnie ocenia kondycję finansową oraz wyniki sprzedażowe Polmaku. 

– Od kilku lat systematycznie rośniemy. Podpisujemy nowe umowy, wchodzimy do kolejnych dużych sieci handlowych, jak i małych sklepów. Nasz udział rynkowy oraz sprzedaż wzrastają. Od kilku lat prowadzimy konsekwentną strategię marketingową. Przeanalizowaliśmy rynek, zmieniliśmy opakowania, sposób komunikacji, czego owocem była ostatnia kampania reklamowa, która mam nadzieję będzie kontynuowana. Wszystko przekłada się na systematyczny wzrost rok do roku. Regularnie od kilku lat posiadamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i w tym roku również taki osiągniemy – wylicza wiceprezes Polmaku.

Spółce udało się wyjść poza swój region z ofertą produktową. Obecnie makarony Polmaku są dostępne w całym kraju zarówno w handlu tradycyjnym oraz nowoczesnym.

– Jesteśmy obecnie praktycznie w każdej sieci, która dopuszcza sprzedaż produktów pod marką producenta. Nie mamy pozycji lidera branży, wiec ciężko nam się przedostać do sieci, które stawiają na takich graczy lub na własne produkty, stąd nie ma nas w Biedronce (jedynie regionalnie), Lidlu czy Netto. Natomiast nasze produkty można kupić w takich sklepach jak: Stokrotka, Kaufland, Auchan, Carrefour, Delikatesy Centrum,, PSS Społem, Leclerc, Selgros, Macro Dino, Groszek, Lewiatan, Mila, Polomarket, Aldik, Sano i wielu innych. Do tego dochodzi handel tradycyjny na terenie całego kraju – wylicza Dominik Polak.

Polmak nie ogranicza się do sprzedaży swoich produktów na terenie kraju i swoją ofertę kieruje także za granice Polski.

– Eksport stanowi ok. 5 procent całego obrotu spółki. Eksportujemy m.in. do Anglii, Czech, Irlandii, Kanady, Stanów Zjednoczonych o ostatnio także do Arabii Saudyjskiej. Dopiero z początkiem tego roku stworzyliśmy etat dla pracownika odpowiedzialnego wyłącznie za eksport i mamy nadzieję, że dzięki temu eksport będzie się jeszcze bardziej rozwijać – dodaje Dominik Polak. 

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Polmak chce konkurować z największymi w kategorii makaronów w Polsce

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Polmak RSS ALERT    /    Tradycyjny z Ludwina RSS ALERT    /    Dominik Polak RSS ALERT    /    makarony 2017 RSS ALERT    /    makarony RSS ALERT    /    rynek makaronu RSS ALERT    /    rynek makaronów w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.44.54
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.