Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wiceprezes Polmak: Regularnie od kilku lat posiadamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 24-11-2017, 15:07
Wiceprezes Polmak: Regularnie od kilku lat posiadamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży
fot. shutterstock

– Wszystko przekłada się na systematyczny wzrost rok do roku. Regularnie od kilku lat posiadamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i w tym roku również taki osiągniemy – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dominik Polak, wiceprezes spółki Polmak, producenta makaronu „Tradycyjny z Ludwina”.

Dominik Polak pozytywnie ocenia kondycję finansową oraz wyniki sprzedażowe Polmaku. 

– Od kilku lat systematycznie rośniemy. Podpisujemy nowe umowy, wchodzimy do kolejnych dużych sieci handlowych, jak i małych sklepów. Nasz udział rynkowy oraz sprzedaż wzrastają. Od kilku lat prowadzimy konsekwentną strategię marketingową. Przeanalizowaliśmy rynek, zmieniliśmy opakowania, sposób komunikacji, czego owocem była ostatnia kampania reklamowa, która mam nadzieję będzie kontynuowana. Wszystko przekłada się na systematyczny wzrost rok do roku. Regularnie od kilku lat posiadamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i w tym roku również taki osiągniemy – wylicza wiceprezes Polmaku.

Spółce udało się wyjść poza swój region z ofertą produktową. Obecnie makarony Polmaku są dostępne w całym kraju zarówno w handlu tradycyjnym oraz nowoczesnym.

– Jesteśmy obecnie praktycznie w każdej sieci, która dopuszcza sprzedaż produktów pod marką producenta. Nie mamy pozycji lidera branży, wiec ciężko nam się przedostać do sieci, które stawiają na takich graczy lub na własne produkty, stąd nie ma nas w Biedronce (jedynie regionalnie), Lidlu czy Netto. Natomiast nasze produkty można kupić w takich sklepach jak: Stokrotka, Kaufland, Auchan, Carrefour, Delikatesy Centrum,, PSS Społem, Leclerc, Selgros, Macro Dino, Groszek, Lewiatan, Mila, Polomarket, Aldik, Sano i wielu innych. Do tego dochodzi handel tradycyjny na terenie całego kraju – wylicza Dominik Polak.

Polmak nie ogranicza się do sprzedaży swoich produktów na terenie kraju i swoją ofertę kieruje także za granice Polski.

– Eksport stanowi ok. 5 procent całego obrotu spółki. Eksportujemy m.in. do Anglii, Czech, Irlandii, Kanady, Stanów Zjednoczonych o ostatnio także do Arabii Saudyjskiej. Dopiero z początkiem tego roku stworzyliśmy etat dla pracownika odpowiedzialnego wyłącznie za eksport i mamy nadzieję, że dzięki temu eksport będzie się jeszcze bardziej rozwijać – dodaje Dominik Polak. 

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Polmak chce konkurować z największymi w kategorii makaronów w Polsce

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH