REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Właściciel marki Kinga Pienińska wchodzi w kategorię makaronów

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2014, 10:25
Właściciel marki Kinga Pienińska wchodzi w kategorię makaronów
fot. materiały prasowe / GFT Goldfruct

GFT Goldfruct Sp. z o.o., producent naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, wprowadza na rynek nową linię makaronów pod nazwą "Nasze Makarony". Produkty te dołączyły do istniejącej już od prawie dziewięciu lat na rynku grupy mieszanek chlebowych opatrzonych znakiem "Natura Tradycja Zdrowie", które również należą do firmy.

REKLAMA

- Intensywnie działamy nad rozszerzeniem dystrybucji makaronu, który już jest dostępny w sieci Intermarche i w wybranych punktach sprzedaży na południu i w centralnej Polsce. Chcielibyśmy, aby "Nasze Makarony" były w krótkim czasie dostępne szerokiemu odbiorcy - mówi Katarzyna Glibowska, brand & communications manager, GFT Goldfruct.

"Nasze Makarony" to produkty owsiane i jęczmienne - z mąk z pełnego przemiału. Posiadają oświadczenie żywieniowe "Źródło Błonnika Pokarmowego". - Jest to odpowiedź na światowe tendencje i mądre wykorzystanie łatwo dostępnych, a wciąż za mało wykorzystywanych zbóż, które już zostały nazwane "Roślinami zbożowymi XXI wieku". Owies i jęczmień to dwaj zbożowi giganci, do których należy przyszłość zdrowej kuchni - tłumaczy Katarzyna Glibowska.

Markę promują brand heroes Wacław Owsiany i Zuzanna Jęczmienna, którzy są aktywni w mediach społecznościowych.

Prezes GFT Goldfruct podkreśla, że makarony owsiane i jęczmienne to nie koniec pomysłów firmy na innowacyjne produkty.

- Pomysł na nową linię artykułów zrodził się z ciągłego poszukiwania produktów, które pozwolą urozmaicić dietę człowieka, będą odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego, świadomego konsumenta i nie pozostaną obojętne na trend nowoczesnej żywności. Na rynku są szeroko obecne konwencjonalne makarony pełnoziarniste z pszenicy lub makarony ekologiczne, które mają szeroki asortyment surowcowy, ale z racji specyfiki mają dość ograniczony zasięg odbiorców. Praktycznie brak na rynku konwencjonalnych makaronów ze specyficznych surowców o specjalnych właściwościach, z ceną niższą niż produkty ekologiczne był dodatkowym impulsem. Plus oczywiście kilkuletnie doświadczenie w produkcji mieszanek chlebowych pod nazwą Chleb Polski - mówi Marek Zieliński, prezes firmy.

Jak tłumaczy, makarony produkowane są w jednym z zakładów na południu Polski, który ma doświadczenie w produkcji tego typu artykułów.

- Mamy kolejne pomysły w zanadrzu, jednak najpierw musimy na dobre wprowadzić na rynek obecną gamę Naszych Makaronów i przekonać skutecznie konsumentów, że są to produkty posiadające wiele wartości, a jednocześnie dla każdego - mówi.

- Rozwój jest wpisany w funkcjonowanie firmy, więc jesteśmy na niego niejako skazani. Dziewięć lat temu byliśmy pionierami we wprowadzaniu na rynek zdrowych i naturalnych mieszanek chlebowych do samodzielnego wypieku chleba. Dopiero po nas pojawili się kolejni producenci. Mamy nadzieję, że Nasze Makarony jęczmienne i owsiane z pełnego przemiału również otworzą nowy rozdział w historii powszechnego wykorzystywania w kuchni tego typu produktów. Przed nami jeszcze dużo pracy. Wprowadzenie do powszechnego obrotu Naszych Makaronów, rewitalizacja marki "Chleb Polski", porównywalna z tą jaką już przeszła w 2013 nasza główna marka czyli naturalna woda mineralna Kinga Pienińska. Zapowiada się kolejny pracowity i ciekawy rok - podsumowuje prezes Marek Zieliński.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH