Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wystartowała kampania reklamowa firmy Sante

  • Autor: Marketing przy kawie
  • Data: 28-04-2009, 14:18

To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania promocyjne, zainicjowane przez producenta żywności funkcjonalnej. Kampania będzie miała charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. W pierwszej kolejności obejmie internet oraz prasę. Przygotowywana jest także kampania telewizyjna.

- Sprzedaż Sante od kilku lat systematycznie rośnie. Specjalizujemy się w żywności funkcjonalnej, której zalety docenia coraz większe grono polskich klientów. Realizowana przez nas kampania reklamowa będzie miała w dużej mierze charakter edukacyjny. Chcemy jeszcze silniej zaakcentować zalety żywności funkcjonalnej, jej wpływ na zdrowie i ekspercką pozycję Sante na tym rynku. Kampania ma także utwierdzić naszych obecnych klientów w przekonaniu, że sięgając po produkty Sante dokonują właściwego wyboru. Nie zapominamy także o potencjalnych nabywcach, których przekonywać będziemy o zaletach żywności korzystnej dla zdrowia - powiedziała Aleksandra Bielecka, Specjalista ds. Marketingu w firmie Sante.

Kampanię rozpoczynają działania internetowe. Emisja billboardów reklamowych uwzględnia takie portale, jak: kobieta.wp.pl, female.pl, nasza-klasa.pl, wizaz.pl, grono.net, palcelizac.pl, vitalia.pl oraz dieta.pl. Przewidywana jest także moderowana obecność na forach internetowych onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, kobieta.pl i female.pl. Media plan przewiduje także sieciowe konkursy oraz mailing.

Kampania w prasie rozpocznie się w maju br. i obejmie głównie advertoriale dotyczące marki Sante, oferowanych przez firmę produktów oraz zalet żywności funkcjonalnej. Umieszczone będą m.in. w takich tytułach, jak Shape, Wysokie Obcasy, Twój Styl, Vita, Gala, Claudia, Glamour, Uroda, Zwierciadło, Elle oraz Viva!. W wybranych pismach kobiecych przeprowadzony zostanie dodatkowo sponsoring krzyżówek, zorganizowane zostaną także konkursy dla czytelniczek.

Kampania w prasie potrwa do końca września, a w internecie do końca października. Grupą docelową są kobiety w wieku 25-50 lat, mieszkające w średnich i dużych miastach.

Kreację oraz plan mediowy na zlecenie firmy Sante A. Kowalski Sp. j. przygotowała agencja MTR Media.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • aaaaa 11-06-2009, 20:13:
nie wszystkie produkty sante sa zdrowe więc powinni zmienić swój slogan. Kłamać nei można

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH