Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Zboża

ZT Kruszwica rozpoczyna kampanię Smakowitej Pajdy

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA rozpoczęły działania marketingowe dla smalczyku roślinnego Smakowita Pajda. Główny nacisk kładziony jest na bezpośrednie kontakty z konsumentami oraz digital. Za pomysł oraz realizację projektu odpowiada agencja Streetcom Polska.

ZT Kruszwica rozpoczyna kampanię Smakowitej Pajdy
fot. mat. pras.

Autor: portalspozywczy.pl/PR
Data: 18-02-2016, 14:29

Dotychczasowe kampanie marketingu rekomendacji, realizowane przez Streetcom Polska dla marek należących do ZT Kruszwica (Naturima, FINUU, Optima DHA, Optima Cardio), osiągnęły łączny zasięg 12 mln. Wzięło w nich udział 8,5 tys. ekspertów.

Do kampanii Smakowitej Pajdy zaproszono 2 tys. ambasadorów, w tym blogerów kulinarnych. Dodatkowo ponad 20 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom będzie miało dostęp do „Strefy Wiedzy”, w której oprócz informacji na temat produktu znajdą się m.in. porady na temat wykorzystania produktu w codziennej kuchni. Ambasadorzy będą mogli też czerpać inspiracje ze strony www.smakowitapajda.pl, na której znajduje się wiele przepisów z użyciem smalczyku roślinnego.

Ważnym elementem kampanii jest podkreślanie atrybutów produktowych Smakowitej Pajdy, takich jak stuprocentowo roślinna receptura, brak konserwantów i tłuszczów utwardzonych. Smalczyk roślinny doskonale sprawdza się jako dodatek do chleba, jak również pasuje do ciepłych zastosowań. Do eksperymentowania z produktem zachęca hasło akcji: „Odkryj smak potraw ze Smakowitą Pajdą”.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród TG, w której znajdują się kobiety i mężczyźni w wieku 25-50 lat, zainteresowani kulinariami, gotowaniem, poszukujący inspiracji w kuchni. Z uwagi na roślinny charakter produktu w grupie docelowej Smakowitej Pajdy znajdują się również osoby ograniczające spożycie mięsa. Kampania rozpoczęła się 18 lutego i potrwa do 24 marca 2016. 

Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta Product Seeding oraz aktywności online. Do zadań ambasadorów będzie należało m.in. przygotowanie potraw na bazie promowanej marki i podzielenie się swoimi doświadczeniami w Social Media. Każdy tydzień akcji będzie miał inny temat przewodni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KSWZakłady Tłuszczowe KRUSZWICA SA

więcej informacji:

ZT Kruszwica SA RSS ALERT    /    Kruszwica RSS ALERT    /    Smakowita Pajda RSS ALERT    /    smalec RSS ALERT    /    kampanie reklamowe RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Łomatko 2016-02-18 15:16:02
    Świat zwariował, smalczyk roślinny ! Smalczyk to zawsze robiło się ze słoniny
  • Andrzej Kowalski Poland 2016-02-24 19:42:24
    jak z oleju rzepakowego(bezerukowego ile chemii w nawoazach każdy zna) można smalczyk robic do tego pajda naprawdę osoba co to zrobiła skąd ją wzieli .............to jest masakra nikt mi nie udowodni że opryski rzepaku pestycydy i chemiczna ziemia wokół kruszwicy jest zdrowa jak ten smalec z oleju.........i że tysiącletnie oliwa z oliwek jest gorsza tak samo jak papierosy i cukier niszkodliwe w/g trucucieli koncernów i dystrybutora ZT kruszwica bo to nie Polski już dawno zakład ...jak nie prawda prosze udowodnić.do tego genetyczne zmiany bo musiły być aby był bezerukowy.
  • Mon 2016-02-26 11:30:31
    Na terenie Polski zabieg desykacji czyli suszenia roślin przed zbiorem (w praktyce do desykacji zbóż wykorzystuje się jedynie glifosat, substancję czynną herbicydu Roundup) jest stosowany coraz powszechniej. Większość uprawianego rzepaku jest poddana temu zabiegowi, ponadto wykorzystywana jest w uprawie kukurydzy, pszenicy, roślin strączkowych, jęczmienia. Tuż przed zbiorem, ziarna roślin jadalnych polewane są podobno ‘’nieszkodliwym’’ herbicydem i dość szybko trafiają do przetwórni. W ten sposób produkowany jest w Polsce m. Inn. olej rzepakowy ‘’Perła Północy’’ podobno zdrowszy niż oliwa z oliwek.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.93.74.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.