Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

ZT Kruszwica rozwijają swoje strategiczne marki margaryn i miksów

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 25-06-2014, 15:57
ZT Kruszwica rozwijają swoje strategiczne marki margaryn i miksów
ZT Kruszwica wypuściły ostatnio na rynek kilka nowości z kategorii margaryn i miksów

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica planują po wakacjach wypuścić na rynek nowe, innowacyjne produkty z kategorii margaryn i miksów - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Magdaleny Marciniak, brand managera firmy. Ostatnio ZT Kruszwica wystartowały z nowymi markami o nazwach Finuu (miks olejów roślinnych i masła) oraz Naturima (margaryna).

Margaryna Naturima składa się w 82 proc. z olejów i tłuszczów roślinnych, wśród których 45 proc. stanowi olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia. Jest to produkt z kategorii tzw. "czystej etykiety" (clean label); w jego składzie nie ma żadnych konserwantów, sztucznych barwników ani syntetycznych aromatów.

Jak mówi Marciniak, ZT Kruszwica skupi się w najbliższych miesiącach na rozwoju czterech swoich strategicznych marek. Oprócz dwóch wspomnianych, są to także Smakovita i Optima Cardio. - To są marki, na których bazujemy. W zależności od marki, nowe launche będą wspierane marketingowo, w takich kanałach jak telewizja, w działaniach czysto trade'owych na sklepie, w działaniach konsumenckich. W zakresie marketingu nowych produktów przeprowadzimy nie tylko działania standardowe, ale również niestandardowe, nieszablonowe - zdradza brand manager ZT Kruszwica.

Spółka nie zamierza skupiać się na marketingu jedynie swoich nowości. - Jesteśmy na tyle dużą firmą i mamy na tyle dużo produktów, że nasze działania są rozłożone na wszystkie marki. Nie przestajemy wspierać głównych marek, które już są na rynku od dłuższego czasu - tłumaczy Marciniak.

Marciniak zapewnia, że ZT Kruszwica w roku 2014 planują przeznaczyć na marketing swoich produktów podobną ilość pieniędzy, co w ubiegłym roku, choć nie zdradza, ile dokładnie. Jak mówi, również w kolejnych latach poziom wydatków ponoszonych przez spółkę na ten cel powinien pozostać na podobnym, stabilnym poziomie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KSWZakłady Tłuszczowe KRUSZWICA SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH