Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Różnorodność strategią na stagnację

O wyzwaniach stojących przed polską branżą piwowarską w najbliższych latach, o perspektywach krajowego rynku piwa oraz o planach strategicznych grupy Carlsberg w Polsce z Tomaszem Bławatem, prezesem Carlsberg Polska, rozmawia Barbara Woźniak.
  • Autor: Barbara Woźniak
  • Data: 06-05-2014, 11:30
Różnorodność strategią na stagnację

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jak może wyglądać rynek piwa w Polsce w perspektywie 4-5 lat i jakie wyzwania stoją przed branżą?

Ostatnio dobrym zjawiskiem w branży jest różnorodność. Pojawia się coraz więcej ciekawych rodzajów piwa, w tym bardzo niszowych, takich, które są adresowane do różnych grup konsumentów.

Myślę, że to dobry trend i chociaż nie przekłada się jeszcze na dużą skalę w ramach tej kategorii, to jednak zdecydowanie pomaga zrekompensować lekki spadek zainteresowania piwami jasnymi pełnymi. Chociaż w dalszym ciągu stanowią one około 80 procent rynku, to trendy konsumenckie i sprzedażowe pokazują stagnację, dlatego też możliwości wzrostu upatruję w różnorodności oferty.

Czy piwa jasne będą zatem miały coraz mniejszy udział w całej kategorii piwa?

Sądzę, że z czasem udział piw jasnych pełnych w kategorii piwa będzie spadał na korzyść bardziej różnorodnej oferty, co może pomóc utrzymać się rynkowi piwa na aktualnym poziomie wolumenowym.

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Sebastian L 2014-06-23 20:16:09

    Carlsberg ma wyniki w sieciach handlowych , w trdycji leży i kwiczy . Jedynie jak ten Pan ze zdjęcia jedzie w rynek - jest totalne malowanie . Śląsk do dzisiaj sprzedaje gratisy jakie dostał za to żeby tylko produkt był na półce - darmowe zatowarowanie na maxa - a teraz życie wróciło do normy !

    Odpowiedz
  • Handlowiec 2014-06-24 10:36:29

    Panie Prezesie jak mnie korci podzielić się wiedzą którą posiadam, \"jak się dobrze dzieje z działem sprzedaży w CARLSBERG POLSKA\".

    Odpowiedz
  • merch 2014-06-24 12:24:04

    dawaj handlowiec - chętnie poczytamy ....

    Odpowiedz
  • Ola 2014-06-27 21:19:32

    I co tam słychać w CP ? Dalej rozdajecie te gratisy i piwo po kosztach sprzedajecie ?

    Odpowiedz

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!