Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Adam Woronowicz w nowej kampanii reklamowej piwa Łomża

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 20-05-2021, 16:03
Marka Łomża startuje z nową platformą komunikacji pod hasłem „W swoim tempie”. Kampania 360orozpoczęła się 8 maja i potrwa do końca wakacji. Bohaterem reklam jest jeden z najlepszych polskich aktorów – Adam Woronowicz.
Adam Woronowicz w nowej kampanii reklamowej piwa Łomża
fot. materiały prasowe

Spoty reklamowe będą emitowane w telewizji oraz w Internecie. W ramach kampanii zaplanowane zostały również niestandardowe działania content’owe prowadzone na kanałach digital marki.

Platforma komunikacyjna „W swoim tempie” ma wyróżnić markę na rynku piwa oraz podkreślić jej regionalny charakter.Idea spotów reklamowych opiera się na lekkiej abstrakcji z przymrużeniem oka, a historie przenoszą nas w radosny czas z przyjaciółmi na łono kojącej natury.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania poprzedzona została wprowadzeniem na rynek nowej szaty graficznej opakowań ŁOMŻY, która podkreśla regionalny charakter piwa i tradycję jego warzenia. Zmianie nie uległa natomiast charakterystyczna zielona butelka, z którą konsumenci kojarzą markę od lat. 

Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys (koproducent nominowanegodo Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser kinowych hitów Sam Akina („Mayday”), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (m.in. nominowany do Oscara „Boże Ciało").Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.

Van Pur SA jest polskim, największym, niezależnym producentem piwa i napojów bezalkoholowych, obecnym na rynku od 1989 roku. Van Pur posiada 6 browarów zlokalizowanych w Łomży, Rakszawie, Jędrzejowie, Zabrzu, Braniewie oraz Koszalinie. Kluczową marką spółki jest Łomża, serca klientów podbiły również Cortes, Karpackie, Brok, Kuflowe, Śląskie i Halne. Van Pur specjalizuje się także w produkcji marek własnych. Jest również jednym z czołowych eksporterów piwa za granicę.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Mateusz 2021-06-30 08:42:01

    Uwielbiam te reklamy. Gęba się do nich sama śmieje. No najlepsze reklamy jeśli chodzi o piwo nie krzykliwa, taka swojska. Nie przypuszczałbym , że aktor grający głównie role poważnych facetów tak świetnie się wcieli w rolę piwosza. Brawo dla twórców reklamy za pomysł.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!