Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Agencja Altavia rozpoczyna obsługę marki Dorato

Altavia Polska rozpoczyna współpracę z marką Dorato, należącą do grupy Ambra. Agencja zapewnia wsparcie startującej właśnie kampanii mającej na celu wsparcie sprzedaży nowego produktu w portfolio firmy - wina musującego Dorato Blackcurrant, które jest największą od kilkunastu lat premierą marki Dorato.

Agencja Altavia rozpoczyna obsługę marki Dorato
Dorato Blackcurrant fot. materiały prasowe

Na potrzeby kampanii Altavia zajęła się zaprojektowaniem i przygotowaniem elementów ekspozycji w punktach sprzedaży.

Akcja przebiega pod hasłem „Wieczór zyskuje nowy smak - Dorato Blackcurrant”. Inspiracją do stworzenia nowego wina był znany francuski aperitif - koktajl Kir Royale. Dorato Blackcurrant to największa premiera marki Dorato w ciągu ostatnich kilkunastu lat.

- Poszukiwaliśmy agencji, która zaproponuje takie rozwiązania techniczne, które zapewnią naszemu nowemu produktowi jak najlepszą długoterminową ekspozycję oraz budowanie jego wizerunku w punktach sprzedaży. Przy obowiązujących ograniczeniach prawnych to właśnie punkty sprzedaży są najważniejszym kanałem komunikacji w promocji produktów alkoholowych. Z agencją współpracujemy już od roku przy innych naszych projektach i okazało się, że również w konkursie ofertowym dla Dorato Blackcurrant jej propozycje najlepiej odpowiadały naszym planom związanym z ekspozycją marki w sklepach - mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager Ambra Brands.

Kampania „Wieczór zyskuje nowy smak - Dorato Blackcurrant” jest skierowana do miłośników win musujących, szczególnie tych, którzy poszukują nowych smaków. Będzie miała miejsce w sklepach kanału tradycyjnego jak i nowoczesnego na terenie całej Polski.  

Wino Dorato Blackcurrant zostało stworzone na podstawie oryginalnej receptury z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek i jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy chętnie sięgają po smakowe warianty alkoholi i lekkie propozycje koktajlowe.

Altavia Polska współpracuje z właścicielem marki Dorato, firmą Ambra od roku. Firma jest największym w Polsce producentem, importerem i dystrybutorem win (w tym marek takich jak np.: Cin&Cin, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo czy Cydr Lubelski).

Altavia Polska, agencja marketing services i print management, specjalizuje się w dostarczaniu efektywnych rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży. W gronie jej klientów jest  m.in. Shell Polska, Mondelez, Carrefour Polska, Kompania Piwowarska, Essilor, Henkel.

Altavia Polska należy do globalnej Grupy Altavia, działającej w 43 miastach w 30 krajach. Altavia Group jest pierwszą międzynarodową, niezależną grupą specjalizującą się w komunikacji w branży retail. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    wina musujące RSS ALERT    /    Dorato RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Altavia RSS ALERT    /    Tomasz Pawlicki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!