Partner portalu
partner portalu
Alkohole i używki

Alkohole premium zyskują na znaczeniu

Premiumizacja jest jednym z kluczowych trendów na polskim rynku napojów spirytusowych - ocenia Maciej Buda, Finance Manager Poland and Baltics, Bacardi Martini w komentarzu do raportu "Rynek napojów alkoholowych w Polsce 2014" przygotowanego przez KPMG.

Alkohole premium zyskują na znaczeniu
(fot. Łukasz Rawa)

Autor: ŁR, portalspozywczy.pl / KPMG
Data: 06-12-2014, 16:19

W Polsce półka premium rozwija się nawet szybciej niż w innych krajach. - Będzie ona także ważnym czynnikiem dla dalszego rozwoju rynku, bo z roku na rok coraz więcej konsumentów poznaje światowe marki i ich wartość, a wzrost zamożności pozwala na umacnianie się tego trendu - uważa Maciej Buda. - Zmienia się także wzorzec konsumpcji z typowo funkcjonalnego na szukanie bardziej wyszukanych doznań. Trend ten spowalniają jednak regulacje ograniczające możliwości reklamy napojów spirytusowych, które utrudniają rozwój szczególnie marek premium. Ich wartość w końcu nie wynika z ceny, a z tego, co sobą reprezentują. Z tak ograniczonymi możliwościami komunikacji trudno skutecznie przekazać konsumentom informacje, dlaczego dana marka jest lepsza lub dlaczego ten produkt ma wyższą jakość i reprezentuje większą wartość dla konsumenta - dodaje.

- To sprawia, że konsumenci wybierają produkty kierując się wyłącznie ceną. Konsument widzi dwie marki, które trudno mu ocenić pod względem innych cech - widzi tylko, że jedna z nich jest tańsza, a nie ma informacji o ich jakości czy właściwościach smakowych. W mojej opinii restrykcyjne regulacje dotyczące marketingu zagrażają zdrowemu rozwojowi polskiego rynku napojów alkoholowych - zaznacza manager Bacardi Martini.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Buda RSS ALERT    /    Bacardi Martini RSS ALERT    /    premium RSS ALERT    /    premiumizacja RSS ALERT    /    rynek napojów alkoholowych RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.218.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!