Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ambra: Cydr Lubelski osiągnie próg rentowności tak jak planowaliśmy

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-03-2016, 09:26
Cydr Lubelski, który został wprowadzony na rynek przez Grupę Ambra w połowie 2013 roku, osiągnie próg rentowności w roku obrotowym 2016/2017 – zapowiadają członkowie zarządu Grupy Ambra.
Ambra: Cydr Lubelski osiągnie próg rentowności tak jak planowaliśmy
Cydr Lubelski został wprowadzony na rynek przez Grupę Ambra w połowie 2013 r. fot. Grupa Ambra

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Pomimo niższego niż planowaliśmy wzrostu sprzedaży w bieżącym roku obrotowym nie zmieniamy naszych planów osiągnięcia break-even w roku 2016/2017 – mówią członkowie zarządu.

W pierwszym półroczu roku obrotowego 2015/2016 sprzedaż Cydru Lubelskiego była na poziomie zbliżonym do roku ubiegłego, jednak była znacząco poniżej oczekiwań. Robert Ogór, prezes Grupy Ambra i Piotr Kaźmierczak, wiceprezes i dyrektor finansowy podkreślają też, że Cydr Lubelski utrzymał pozycję zdecydowanego lidera z udziałem powyżej 50 proc., ale konsumpcja całej kategorii w Polsce nie wzrosła.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!