Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ambra nie wyklucza współpracy z Biedronką w przyszłym sezonie, rozmawia z innymi dyskontami

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-10-2017, 11:12
Grupa Ambra, producent i dystrybutor win oraz Cydru Lubelskiego, nie wyklucza współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie w kwestii okresowych akcji promocyjnych dla marki Cydr Lubelski - mówi prezes Robert Ogór. Ambra prowadzi też rozmowy z innymi dyskontami, zaznacza jednak, że nie zmienia się jej strategia ograniczonej współpracy z takimi sieciami.
Ambra nie wyklucza współpracy z Biedronką w przyszłym sezonie, rozmawia z innymi dyskontami
fot. Shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Jeżeli chodzi o sprzedaż cydru do Biedronki, to nasze założenia są zgodne z ogólną strategią kanałów dystrybucji: świadoma i wybiórcza współpraca z sieciami dyskontowymi zapewniająca zadowalającą rentowność i nie obniżająca wartości naszych marek w pozostałej części rynku – mówi prezes Ambry, Robert Ogór.

- Tak też w minionych dwóch sezonach letnich przeprowadziliśmy w sieci Biedronka okresowe akcje promocyjne dla marki Cydr Lubelski. Tego lata akcje takie się nie odbyły, lecz nie wykluczamy takiej współpracy z siecią Biedronka w przyszłym sezonie – dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!