Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ambra planuje kilka otwarć sklepów, rozszerza sieć partnerską i uruchamia aplikację dla konsumentów

Ambra uruchamia nowe kanały dystrybucji, rozszerza sieć placówek partnerskich oraz uruchamia aplikację wspomagającą sprzedaż i ułatwiającą zakup wina konsumentom. W roku obrotowym 2020/2021 planuje też otwarcia kilku nowych sklepów, ale poza centrami handlowymi.

Ambra planuje kilka otwarć sklepów, rozszerza sieć partnerską i uruchamia aplikację dla konsumentów
fot. Ambra

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 21-09-2020, 11:30

Ambra chce rozszerzyć kanały dystrybucji, bowiem COVID-19, zamrożenie HoReCa i zamknięcie galerii handlowych wpłynęło negatywnie na sklepy Centrum Wina/ Distillers Limited. Spółka buduje sieć partnerską z różnymi partnerami i w najbliższych miesiącach możliwość zakupu win grupy Ambra w programie Kocham Wino zostanie rozszerzona o nowe partnerskie placówki, ale niekoniecznie w formacie franczyzowym.

- Ważna część naszego biznesu, czyli sprzedaż Centrum Wina do kanału HoreCa ucierpiała i nadal jest pod największą presją ze wszystkich naszych obszarów działalności. Sklepy Distillers Limited nadal rozwijają się, ale z mniejszym impetem, bo zamknięcie galerii handlowych również odbiło się na rozwoju tego konceptu – mówi prezes zarządu Robert Ogór.

- W najbliższych miesiącach możliwość zakupu naszych win w programie Kocham Wino zostanie rozszerzona o nowe partnerskie placówki. 75 proc. sprzedaży w 31 sklepach Centrum Wina realizują konsumenci Klubu Kocham Wino i mamy już ponad 180 tys. zarejestrowanych miłośników wina. Potrzebna jest więc większa sieć i budujemy taką sieć partnerską z różnymi partnerami, ze sklepami niezależnymi. One niekoniecznie muszą być sklepami franczyzowymi, ale wystarczy, że będą partycypowały w obsłudze naszych klubowiczów – dodaje.

Ambra uruchomi wkrótce aplikację wspomagającą sprzedaż.

- Już niebawem członkowie Klubu Kocham Wino będą mogli namierzyć w aplikacji, która wkrótce uruchomimy, i znawigować zakup nie tylko do tych 31 naszych sklepów, ale też do sklepów partnerskich. (…) Poprzez aplikację Kocham Wino będziemy mogli obsłużyć klientów w sposób bardziej elastyczny, żeby zabezpieczyć się w większy sposób przed sytuacją, gdy galerie handlowe mają problemy – mówi też prezes Grupy Ambra.

Ambra planuje też w tym roku obrotowym kilka otwarć sklepów Centrum Wina/Distillers Limkited w formacie pozagaleryjnym. Obecnie spółka prowadzi sieć 31 sklepów specjalistycznych Centrum Wina/Distillers Limited.

- Planujemy kilka otwarć sklepów w tym roku obrotowym w formacie pozagaleryjnym, bo okres COVID-19 pokazał potrzebę lepszego zrównoważenia sieci sprzedaży. Nasze nowe otwarcia będą koncentrowały się na punktach wolnostojących, pozagaleryjnych, a także o niższych kosztach, bardziej efektywnych finansowo, z większą elastycznością godzin otwarcia i różnymi formami obsługi klienta – mówi Robert Ogór.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    rynek wina w Polsce RSS ALERT    /    sklepy winiarskie RSS ALERT    /    sklepy specjalistyczne RSS ALERT    /    sprzedaż wina w Polsce RSS ALERT    /    sprzedaż wina przez internet RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    Centrum Wina RSS ALERT    /    Distillers Limited RSS ALERT    /    Klub Kocham Wino RSS ALERT    /    Kocham Wino RSS ALERT    /    aplikacja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.159.8
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!