Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Ambra utrzyma 20 mln zł inwestycji, rozszerzy kanały dystrybucji i liczy na wzrost przychodów powyżej rynku

Ambra utrzyma poziom 20 mln zł inwestycji w roku obrotowym 2020/2021, liczy na wzrost przychodów powyżej rynku i rozszerzy też kanały dystrybucji oraz sieć placówek partnerskich - powiedzieli podczas konferencji on-line przedstawiciele Grupy Ambra.

Ambra utrzyma 20 mln zł inwestycji, rozszerzy kanały dystrybucji i liczy na wzrost przychodów powyżej rynku
Robert Ogór i Piotr Kaźmierczak fot. portalspozywczy.pl

Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 16-09-2020, 14:27

- Jeśli chodzi o przychody to chcemy rosnąć szybciej niż rynek i do tej pory nam się to udaje, wiec niezmiennie naszym celem jest wygrywanie z rynkiem, taką mamy ambicję. Jednak liczba czynników nieprzewidywalnych dramatycznie wzrosła i warto się przygotować i reagować na zmieniającą się sytuację – powiedział prezes zarządu Robert Ogór.

- Myślę, że ostrożnie podchodzimy do prognoz czy szacowania wpływu zarówno sytuacji epidemiologicznej jak i gospodarczej na nasze wyniki i raczej jesteśmy przygotowani na stosunkowo umiarkowane nastroje konsumenckie - dodał wiceprezes zarządu, Piotr Kaźmierczak. 

- W zakresie aktywów trwałych, CAPEX, który w 2019/2020 roku wyniósł 20 mln zł, będzie utrzymany, ale w tym roku nie planujemy kolejnych akwizycji i wydaje nam się, że nie mamy takich projektów, które byłyby możliwe do sfinalizowania w kolejnym roku obrotowym – powiedział  też  Piotr Kaźmierczak.

Robert Ogór dodał zaś, że Ambra chce też rozszerzyć kanały dystrybucji, bowiem COVID-19, zamrożenie HoReCa i zamknięcie galerii handlowych wpłynęło negatywnie na sklepy Centrum Wina i Distillers Limited.  Ambra buduje obecnie sieć partnerską z różnymi partnerami i w najbliższych miesiącach możliwość zakupu win grupy Ambra w programie Kocham Wino zostanie rozszerzona o nowe partnerskie placówki, ale niekoniecznie w formacie franczyzowym.

Ambra planuje również w tym roku obrotowym kilka otwarć sklepów Centrum Wina/Distillers Limkited w formacie pozagaleryjnym. Obecnie spółka prowadzi sieć 31 sklepów specjalistycznych Centrum Wina/Distillers Limited.

Ambra liczy także na dynamiczne wzrosty projektu Winiarnie Zamojskie, czyli produkcji i sprzedaży win owocowych, co rozpoczęła w kwietniu 2019 roku.    

Ambra ocenia też, że COVID-19 nie wyhamował wzrostowego trendu na rynku rynku wina w Polsce i nie zmniejszyły się też trendy premiumizacji w branży alkoholi. Spadł za to rynek cydru, ale Ambra i jej Cydr Lubelski zwiększyła udział w tym rynku. 

Czytaj też: "Ambra ze wzrostem wyników w 2019/2020, ale pandemia miała negatywny wpływ na sprzedaż i sklepy"

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    Ambra RSS ALERT    /    inwestycje Ambry RSS ALERT    /    Robert Ogór RSS ALERT    /    Piotr Kaźmierczak RSS ALERT    /    rynek wina w Polsce RSS ALERT    /    Centrum Wina RSS ALERT    /    Distillers Limited RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!